Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Юрченко, Тетяна Леонідівна | |
dc.date.accessioned | 2022-01-26T10:47:58Z | |
dc.date.available | 2022-01-26T10:47:58Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6284 | |
dc.description | Юрченко Т. Л. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до професійної творчої діяльності : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Т. В. Турбар. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 75 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 75 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 89 джерел. Мета дослідження: теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка моделі підготовки майбутніх учителів початкової школи до професійної творчої діяльності. Об’єкт дослідження: професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи. Предмет дослідження: модель підготовки майбутніх учителів початкової школи до професійної творчої діяльності. У кваліфікаційній роботі уточнено зміст, функції та структура базових понять дослідження; визначено тенденції розвитку сучасної початкової освіти, що впливають на проектування підготовки майбутніх учителів початкової школи; теоретично обґрунтовано модель підготовки майбутніх учителів початкової школи до професійної творчої діяльності; експериментально перевірено ефективність моделі підготовки майбутніх учителів початкової школи до професійної творчої діяльності. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 75 pages of printed text. The list of links includes 89 sources. The purpose of the study: theoretical justification and experimental verification of the model of preparation of future primary school teachers for professional creative activity. Object of research: professional training of future primary school teachers. Subject of research: model of preparation of future primary school teachers for professional creative activity. The qualification work clarifies the content, functions and structure of the basic concepts of the study; identified trends in the development of modern primary education that affect the design of training of future primary school teachers; the model of preparation of future primary school teachers for professional creative activity is theoretically substantiated; the effectiveness of the model of preparation of future primary school teachers for professional creative activity was experimentally tested. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | підготовка | uk |
dc.subject | майбутні учителі початкової школи | uk |
dc.subject | професійна творча діяльність | uk |
dc.subject | training | uk |
dc.subject | future primary school teachers | uk |
dc.subject | educational institutions | uk |
dc.subject | professional creative activity | uk |
dc.title | Підготовка майбутніх учителів початкової школи до професійної творчої діяльності | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |