Інституційний репозитарій ЗНУ

Педагогічні умови формування логіко-математичної компетентності дітей старшого дошкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кожушко, Олена Іванівна
dc.date.accessioned 2022-01-27T06:30:27Z
dc.date.available 2022-01-27T06:30:27Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6297
dc.description Кожушко О. І. Педагогічні умови формування логіко-математичної компетентності дітей старшого дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник О. О. Самсонова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 91 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 91 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 128 джерел. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність педагогічних умов із формування логіко-математичної компетентності дітей старшого дошкільного віку. Об’єкт дослідження: формування логіко-математичної компетентності дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження: педагогічні умови ефективного формування логіко-математичної компетентності дітей старшого дошкільного віку. У роботі теоретично обґрунтовано педагогічні умови з формування логіко-математичної компетентності дітей старшого дошкільного віку в закладі дошкільної освіти; надано характеристику рівнів сформованості логіко-математичної компетентності дітей старшого дошкільного віку; розроблено Модель реалізації педагогічних умов із формування логіко-математичної компетентності старших дошкільників в умовах закладу дошкільної освіти; перевірено ефективність Моделі реалізації педагогічних умов із формування логіко-математичної компетентності старших дошкільників в умовах закладу дошкільної освіти. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 91 pages of printed text. The list of links includes 128 sources. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the effectiveness of pedagogical conditions for the formation of logical and mathematical competence of older preschool children. Object of research: formation of logical and mathematical competence of older preschool children. Subject of research: pedagogical conditions of effective formation of logical and mathematical competence of older preschool children. The paper theoretically substantiates the pedagogical conditions for the formation of logical and mathematical competence of older preschool children in preschool education; the characteristic of levels of formation of logical and mathematical competence of children of senior preschool age is given; the Model of realization of pedagogical conditions on formation of logical and mathematical competence of senior preschoolers in the conditions of preschool education institution is developed; the efficiency of the Model of realization of pedagogical conditions on formation of logical and mathematical competence of senior preschoolers in the conditions of preschool education institution is checked. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject логіко-математична компетентність uk
dc.subject діти старшого дошкільного віку uk
dc.subject заклад дошкільної освіти uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.subject logical-mathematical competence uk
dc.subject senior preschoolers uk
dc.subject preschool institution uk
dc.title Педагогічні умови формування логіко-математичної компетентності дітей старшого дошкільного віку uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу