Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування професійної компетентності майбутніх вчителів початкової школи в процесі фахової підготовки

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Головань, Яна Володимирівна
dc.date.accessioned 2022-01-27T06:42:17Z
dc.date.available 2022-01-27T06:42:17Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6302
dc.description Головань Я. В. Формування професійної компетентності майбутніх вчителів початкової школи в процесі фахової підготовки : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник О. М. Мельник. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 84 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 84 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 96 джерел. Мета дослідження – виявити, теоретично обґрунтувати та експериментальним шляхом перевірити педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх вчителів початкової школи. Об’єкт дослідження – процес формування професійної компетентності майбутніх вчителів початкової школи. Предмет дослідження – педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх вчителів початкової школи. У роботі проаналізовано процес становлення та розвитку професійної підготовки майбутніх вчителів початкової школи у педагогічних закладах вищої освіти України; розкрито особливості професійної діяльності вчителя початкової школи у сучасних умовах; визначено структуру професійної компетентності вчителя початкової школи; теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх вчителів початкової школи. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 84 pages of printed text. The list of links includes 96 sources. The purpose of the study is to identify, theoretically substantiate and experimentally test the pedagogical conditions for the formation of professional competence of future primary school teachers. The object of research is the process of forming the professional competence of future primary school teachers. The subject of research - pedagogical conditions for the formation of professional competence of future primary school teachers. The paper analyzes the process of formation and development of professional training of future primary school teachers in pedagogical institutions of higher education of Ukraine; the peculiarities of the professional activity of a primary school teacher in modern conditions are revealed; the structure of professional competence of a primary school teacher is determined; theoretically substantiated and experimentally tested pedagogical conditions for the formation of professional competence of future primary school teachers. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject вчитель початкової школи uk
dc.subject педагогічна діяльність uk
dc.subject професійна компетентність uk
dc.subject предметна компетенція uk
dc.subject рефлексивна компетенція uk
dc.subject педагогічні технології uk
dc.subject primary school teacher uk
dc.subject pedagogical activity uk
dc.subject professional competence uk
dc.subject subject competence uk
dc.subject reflective competence uk
dc.subject pedagogical technologies uk
dc.title Формування професійної компетентності майбутніх вчителів початкової школи в процесі фахової підготовки uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу