Інституційний репозитарій ЗНУ

Підготовка майбутніх учителів початкових класів до проведення педагогічних досліджень

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гомонова, Олена Володимирівна
dc.date.accessioned 2022-01-27T06:59:07Z
dc.date.available 2022-01-27T06:59:07Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6306
dc.description Гомонова О. В. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до проведення педагогічних досліджень : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник О. М. Мельник. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 97 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 97 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 72 джерела. Мета дослідження: розроблення, теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка моделі поетапного формування готовності майбутніх учителів початкових класів до проведення педагогічних досліджень. Об’єкт дослідження: процес професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкових класів у закладі вищої освіти. Предмет дослідження: модель поетапного формування готовності майбутніх учителів початкових класів до проведення педагогічних досліджень. У роботі визначено понятійно-термінологічний апарат проблеми дослідження та проаналізувати основні підходи до розв’язання її як на теоретичному, так і на практичному рівнях; обґрунтовано сутність і структуру, а також механізм оцінки готовності вчителя до проведення педагогічних досліджень; опрацьовано та експериментально перевірено модель поетапного формування готовності майбутніх учителів початкових класів до проведення педагогічних досліджень; підготовлено методичні рекомендації щодо удосконалення моделі поетапного формування у майбутніх учителів початкових класів готовності до проведення педагогічних досліджень. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 97 pages of printed text. The list of links includes 72 sources. The purpose of the study: development, theoretical justification and experimental verification of the model of gradual formation of the readiness of future primary school teachers to conduct pedagogical research. Object of research: the process of professional and pedagogical training of future primary school teachers in higher education. Subject of research: model of gradual formation of readiness of future primary school teachers to conduct pedagogical research. the essence and structure, as well as the mechanism for assessing the readiness of teachers to conduct pedagogical research are substantiated; the model of gradual formation of readiness of future primary school teachers to conduct pedagogical research has been worked out and experimentally tested; methodical recommendations on improving the model of gradual formation of future primary school teachers' readiness for pedagogical research have been prepared. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject професійна підготовка uk
dc.subject майбутні учителі початкових класів uk
dc.subject проведення педагогічних досліджень uk
dc.subject professional training uk
dc.subject future primary school teachers uk
dc.subject conducting pedagogical research uk
dc.title Підготовка майбутніх учителів початкових класів до проведення педагогічних досліджень uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу