ZNU Institutional Repository

Дослідження конкурентних позицій ПАТ «МОТОР-СІЧ» на міжнародних ринках

Show simple item record

dc.contributor.author Блинов, Владислав Євгенович
dc.date.accessioned 2022-01-27T07:24:21Z
dc.date.available 2022-01-27T07:24:21Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6310
dc.description Блинов В. Є. Дослідження конкурентних позицій ПАТ «МОТОР-СІЧ» на міжнародних ринках : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 075 «Маркетинг» / наук. керівник О. Г. Череп. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 105 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота викладена на 105 сторінках друкованого тексту, містить 19 таблиць, 11 рисунків, 3 додатки. Перелік посилань включає 91 джерело, з них 10 іноземною мовою. Об’єктом дослідження є процес формування конкурентної політики підприємства ПАТ «МОТОР-СІЧ». Предметом дослідження є теоретичні та методичні підходи щодо вдосконалення методів формування конкурентної політики підприємства ПАТ «МОТОР-СІЧ». Мета магістерської роботи – систематизація наукових, методологічних і практичних знань із формування конкурентної політики підприємства ПАТ «МОТОР-СІЧ». Методи дослідження: дедуктивний, маркетингового, економічного та статистичного аналізу, порівняння, зведення даних та ін. Одержані результати: проаналізовані конкурентні позиції ПАТ «МОТОР-СІЧ»; розроблено стратегію виходу ПАТ «МОТОР-СІЧ» на міжнародні ринки –, що забезпечує компанії стійкий розвиток. Результати дослідження можуть бути застосовані підприємствами, зокрема, комплексний маркетинговий підхід у реалізації ефективної маркетингової політики, а також алгоритм розробки та реалізації асортиментної політики, орієнтованої на підвищення конкурентоспроможності компанії на ринку соусної продукції. Результати дослідження можуть бути використані підприємствами, зокрема методика формування товарної політики. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 105 pages of printed text, contains 19 tables, 11 figures, 3 annex. The list of referеnces includes 91 sources, 10 of them in foreign languages. The object of research is the process of formation of marketing product policy of the enterprise PJSC "MOTOR-SICH". The subject of the research is theoretical and methodological approaches to improving the methods of forming the marketing product policy of the enterprise PJSC "MOTOR-SICH". The purpose of qualification work - systematization of scientific, methodological and practical knowledge on the formation of marketing product policy of the enterprise. In the process of research, the following scientific results were obtained: 1) generalized Theoretical Foundations of Competition in International Markets; 2) analyzed the main directions of the formation of competition policy are systematized; 3) systematized the methodological tools for the formation and implementation of the competitive policy of enterprises have been investigated; 4) substantiated the components of the area formation system are determined; 5) improved analyzed the competition policy of the company "MOTOR SICH"; 6) proposed ways to improve the competition policy of "MOTOR-SICH". Methods of research: theoretical generalization, logical generalization, comparative analysis, deductive, marketing analysis, correlation analysis, index analysis, etc. The results of the study can be implemented in the process of pricing policy formation at plc "a", in particular, the algorithm for comparative analysis of economic benefits of the consumers. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject система управління uk
dc.subject маркетингова стратегія uk
dc.subject продукт uk
dc.subject якість продукту uk
dc.subject air construction industry uk
dc.subject product qualit uk
dc.subject management system uk
dc.subject product uk
dc.subject international company uk
dc.subject marketing strategy uk
dc.title Дослідження конкурентних позицій ПАТ «МОТОР-СІЧ» на міжнародних ринках uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics