Інституційний репозитарій ЗНУ

Інтернет маркетинг у діяльності підприємства ТОВ «Інструменти Продакт Лайфсайкл менеджмент»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лиходід, Анастасія Анатоліївна
dc.date.accessioned 2022-01-27T12:58:25Z
dc.date.available 2022-01-27T12:58:25Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6323
dc.description Лиходід А. А. Інтернет маркетинг у діяльності підприємства ТОВ «Інструменти Продакт Лайфсайкл менеджмент» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 075 «Маркетинг» / наук. керівник О. Г. Череп. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 88 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота викладена на 88 сторінках друкованого тексту, містить 10 таблиць, 14 рисунків, 1 додаток. Перелік посилань включає 57 джерел, з них 9 іноземною мовою. Об’єктом дослідження є Інтернет маркетинг у діяльності підприємства ТОВ «Інструменти Продакт Лайфсайкл менеджмент». Предметом дослідження є теоретичні та методичних підходи щодо вдосконалення Інтернет маркетингу у діяльності підприємства ТОВ «Інструменти Продакт Лайфсайкл менеджмент». Метою магістерської роботи магістра є систематизація наукових, методологічних та практичних знань з Інтернет маркетингу у діяльності підприємства. У процесі дослідження одержано такі наукові результати: 1) розглянуто сутність, зміст та складові Інтернет маркетингу; 2) досліджено класифікацію інструментів Інтернет маркетингу; 3) проведено аналіз розвитку ринку цифрових маркетингових інструментів; 4) проаналізовано організаційна характеристика ТОВ «Інструменти Продакт Лайфсайкл менеджмент»; 5) проведено PEST і SWOT – аналіз ТОВ «Інструменти Продакт Лайфсайкл менеджмент»; 6) проаналізовано маркетинг у діяльності ТОВ «Інструменти Продакт Лайфсайкл менеджмент»: 7) запропановано діджеталізацію діяльності підприємства ТОВ «Інструменти Продакт Лайфсайкл менеджмент»; 8) побудовано воронку продажів для ТОВ «Інструменти Продакт Лайфсайкл»; 9) запропановано оптимізацію підходів до оцінки ефективності інтернет–просування. Методи дослідження: логічного узагальнення, дедуктивний, фінансово 5 – економічного та статистичного аналізу, порівняння, зведення та ін. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що сформовано воронку продажів для ТОВ «Інструменти Продакт Лайфсайкл менеджмент», яка показує власнику бізнесу на якому етапі найчастіше клієнт виходить з території бізнесу (покидає сайт), крім того, коли підприємець орієнтується в етапах воронки продажів, від може запропонувати потенційним клієнтам, які цікавилися його бізнесом (товарною продукцією), але з певних причин не дійшли до кінцевої точки продажу – укладання договору про співпрацю тощо. Результати дослідження можуть бути використані підприємствами, зокрема побудова воронки продажів. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 88 pages of printed text, contains 10 tables, 14 figures, 1 annex. The list of referеnces includes 57 sources, 9 of them in foreign languages. The object of research is Internet marketing in the activities of the company LLC "Tools Product Lifecycle Management". The subject of research is theoretical and methodological approaches to improve Internet marketing in the activities of the company LLC "Tools Product Lifecycle Management". The purpose of the master's thesis is to systematize scientific, methodological and practical knowledge of Internet marketing in the enterprise. In the course of the research the following scientific results were obtained: 1) the essence, content and components of Internet marketing are considered; 2) the classification of Internet marketing tools is studied; 3) the analysis of development of the market of digital marketing tools is carried out; 4) the organizational characteristics of LLC Products Lifecycle Management LLC were analyzed; 5) conducted PEST and SWOT - analysis of LLC "Tools Product Lifecycle Management"; 6) analyzed the marketing activities of LLC "Tools Product Lifecycle Management": 7) digitalization of the enterprise LLC "Tools Product Lifecycle Management" is proposed; 8) a sales funnel was built for Instruments Product Lifecycle LLC; 9) optimization of approaches to assessing the effectiveness of Internet promotion is proposed. Methods of research: logical generalization, deductive, financial and economic and statistical analysis, comparison, summary, etc. 7 The scientific novelty of the study is that a sales funnel has been formed for Tools Lifecycle Management LLC, which shows the business owner at what stage the client most often leaves the business territory (leaves the site), in addition, when the entrepreneur navigates the sales funnel stages, from can offer potential customers who were interested in his business (products), but for some reason did not reach the final point of sale - the conclusion of a cooperation agreement, etc. The results of the study can be used by enterprises, in particular the construction of a sales funnel. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject інтеграція uk
dc.subject інструменти uk
dc.subject просування uk
dc.subject реклама uk
dc.subject internet marketing uk
dc.subject sales funnel uk
dc.subject integration uk
dc.subject tools uk
dc.subject promotion uk
dc.subject personal sales uk
dc.subject advertising, digitalization uk
dc.title Інтернет маркетинг у діяльності підприємства ТОВ «Інструменти Продакт Лайфсайкл менеджмент» uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу