Інституційний репозитарій ЗНУ

Психолого-педагогічні особливості професіоналізації педагогів вищої школи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кухтіна, Таїсія Геннадіївна
dc.date.accessioned 2022-01-30T18:47:43Z
dc.date.available 2022-01-30T18:47:43Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6355
dc.description Кухтіна Т. Г. Психолого-педагогічні особливості професіоналізації педагогів вищої школи : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник О. В. Пономаренко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 85 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 85 сторінках друкованого тексту, містить 19 таблиць. Перелік посилань включає 71 джерело. Мета дослідження: полягає у теоретичному й емпіричному аналізі особливостей професіоналізації педагогів вищої школи на різних етапах. Об’єкт дослідження: професіоналізація педагогів вищої школи. Предмет дослідження: особливості професіоналізації педагогів вищої школи на різних етапах. У роботі досліджено особливості та вагомість чинників, що впливають на процес становлення педагогів вищої школи; вивчено динаміку змін особистіних якостей педагогів під тиском змін кількісної та якісної впливовості чинників; визначено, на основі знань про динаміку змін, тенденції розвитку професіоналізації педагогів вищої школи та зроблено висновки; розроблено шляхи щодо вдосконалення ефективної діяльності педагогів вищої школи. Практичне значення дослідження полягає в тому, що отримані результати можуть бути використані при створені певних моделей поведінки педагогів-початківців, що значно зменшить вплив негативних чинників на професійну діяльність викладачів. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 85 pages of printed text, contains 19 tables. The list of references includes 71 sources. The purpose of the study: is a theoretical and empirical analysis of the features of professionalization of higher education teachers at different stages. Object of research: professionalization of higher education teachers. Subject of research: features of professionalization of higher school teachers at different stages. The problem of professionalization of higher school teachers is analyzed in the work; the peculiarities and importance of the factors influencing the process of formation of higher school teachers are studied; studied the dynamics of changes in personal qualities of teachers under the pressure of changes in quantitative and qualitative influence of factors; determined, based on knowledge of the dynamics of change, trends in the professionalization of higher education teachers and conclusions were drawn; ways to improve the effective work of higher education teachers have been developed. The practical significance of the study is that the results can be used to create certain models of behavior of novice teachers, which will significantly reduce the impact of negative factors on the professional activities of teachers. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject професіонал uk
dc.subject діяльність uk
dc.subject професійна компетентність uk
dc.subject розвиток uk
dc.subject професіоналізація uk
dc.subject професійна майстерність uk
dc.subject педагог uk
dc.subject інтеріоризація uk
dc.subject саморозвиток uk
dc.subject professional uk
dc.subject activity uk
dc.subject professional competence uk
dc.subject development uk
dc.subject professionalization uk
dc.subject professional skills uk
dc.subject teacher uk
dc.subject interiorization uk
dc.subject self-development uk
dc.title Психолого-педагогічні особливості професіоналізації педагогів вищої школи uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу