Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування педагогічного такту майбутніх вчителів у процесі фахової підготовки

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тюркіна, Тетяна Михайлівна
dc.date.accessioned 2022-01-30T18:56:05Z
dc.date.available 2022-01-30T18:56:05Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6358
dc.description Тюркіна Т. М. Формування педагогічного такту майбутніх вчителів у процесі фахової підготовки : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Г. В. Локарєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 95 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 95 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 66 джерел. Мета дослідження: виявити умови формування педагогічного такту майбутніх вчителів. Об’єкт дослідження: процес формування педагогічного такту. Предмет дослідження: комплекс педагогічних умов формування педагогічного такту. У роботі розкрито сутність педагогічної майстерності педагога; розглянуто педагогічний такт як основу професійної діяльності; проаналізовано підходи педагогів щодо трактування педагогічного такту; визначено умови, які сприятимуть формуванню педагогічного такту майбутніх вчителів; експериментально досліджено дієвість визначених умов формування педагогічного такту майбутніх учителів. Практичне значення дослідження полягає в тому, що запропоновані матеріали можуть бути використані кураторами студентських груп, викладачами, студентами, працівниками відділів виховної роботи та студентських справ закладів освіти. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 95 pages of printed text. The list of references includes 66 sources. The purpose of the study: to identify the conditions for the formation of pedagogical tact of future teachers. Object of research: the process of forming pedagogical tact. Subject of research: a set of pedagogical conditions for the formation of pedagogical tact. The essence of pedagogical skill of the teacher is revealed in the work; pedagogical tact as a basis of professional activity is considered; the approaches of teachers regarding the interpretation of pedagogical tact are analyzed; the conditions which will promote formation of pedagogical tact of future teachers are defined; the effectiveness of certain conditions for the formation of pedagogical tact of future teachers has been experimentally investigated. The practical significance of the study is that the proposed materials can be used by curators of student groups, teachers, students, employees of departments of educational work and student affairs of educational institutions. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject мистецтво uk
dc.subject педагогічна майстерність uk
dc.subject професійна компетентність uk
dc.subject педагогічний такт uk
dc.subject професійна якість uk
dc.subject гуманістична спрямованість uk
dc.subject art uk
dc.subject pedagogical skills uk
dc.subject professional competence uk
dc.subject pedagogical tact uk
dc.subject professional quality uk
dc.subject humanistic orientation uk
dc.title Формування педагогічного такту майбутніх вчителів у процесі фахової підготовки uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу