Інституційний репозитарій ЗНУ

Педагогічні особливості формування мотивації абітурієнтів та студентів як чинник впливу на якість вищої освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Безлюдна, Ілона Вячеславівна
dc.date.accessioned 2022-01-30T18:58:46Z
dc.date.available 2022-01-30T18:58:46Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6359
dc.description Безлюдна І. В. Педагогічні особливості формування мотивації абітурієнтів та студентів як чинник впливу на якість вищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник О. В. Пономаренко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 77 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 77 сторінках друкованого тексту, містить 9 рисунків. Перелік посилань включає 65 джерел. Об’єкт дослідження – якість вищої освіти як педагогічна проблема. Предмет дослідження – мотивація абітурієнтів та студентів як чинник впливу на якість вищої освіти в Україні. Мета дослідження – виявлення особливостей мотивації абітурієнтів та студентів як чинника впливу на якість вищої освіти. У роботі проведено теоретичний аналіз проблеми формування мотивації особистості до майбутньої діяльності; обґрунтовано професійне самовизначення в юнацькому віці; визначено особливості мотивації у абітурієнтів та студентів; складено рекомендації з формування мотивації абітурієнтів та студентів як чинника впливу на якість вищої освіти. Практичне значення отриманих результатів визначається тим, що сформульовані у досліджені теоретичні положення і висновки, одержані експериментальні дані дозволяють осмислити ефективність підвищення освітньої мотивації студентів. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 77 pages of printed text, contains 9 figures. The list of references includes 65 sources. The object of research is the quality of higher education as a pedagogical problem. The subject of the research is the motivation of entrants and students as a factor influencing the quality of higher education in Ukraine. The purpose of the study is to identify the characteristics of the motivation of applicants and students as a factor influencing the quality of higher education. Theoretical analysis of the problem of formation of personality motivation for future activity is carried out in the work; professional self-determination in adolescence is substantiated; the peculiarities of motivation of entrants and students are determined; recommendations for the formation of motivation of entrants and students as a factor influencing the quality of higher education. The practical significance of the obtained results is determined by the fact that formulated in the studied theoretical positions and conclusions, the obtained experimental data allow to comprehend the effectiveness of increasing the educational motivation of students. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject мотив uk
dc.subject мотивація uk
dc.subject професійна діяльність uk
dc.subject професійне самовизначення uk
dc.subject професійне становлення uk
dc.subject професійна спрямованість uk
dc.subject навчальна мотивація uk
dc.subject motive uk
dc.subject motivation uk
dc.subject professional activity uk
dc.subject professional self-determination uk
dc.subject professional development uk
dc.subject professional orientation uk
dc.subject learning motivation uk
dc.title Педагогічні особливості формування мотивації абітурієнтів та студентів як чинник впливу на якість вищої освіти uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу