Інституційний репозитарій ЗНУ

Особливості підготовки магістрів педагогічних спеціальностей до викладання професійно-орієнтованих дисциплін

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Заяць, Маргарита Андріївна
dc.date.accessioned 2022-01-30T19:03:41Z
dc.date.available 2022-01-30T19:03:41Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6361
dc.description Заяць М. А. Особливості підготовки магістрів педагогічних спеціальностей до викладання професійно-орієнтованих дисциплін : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник О. І. Гура. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 87 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 87 сторінках друкованого тексту, містить 12 таблиць. Перелік посилань включає 68 джерел. Об’єкт дослідження: процес фахової підготовки магістрів в системі вищої освіти. Предмет дослідження: особливості підготовки магістрів до викладання професійно-орієнтованих дисциплін. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити професійну підготовку магістрів до викладання професійно-орієнтованих дисциплін. У роботі проведено теоретичний аналіз педагогічної літератури з професійної підготовки магістрів у системі вищої освіти; проаналізовано особливості фахової підготовки магістрів педагогічних спеціальностей; проаналізовано процес формування професійної компетентності магістрів педагогічних спеціальностей; проведено дослідження особливостей професійної підготовки магістрів педагогічних спеціальностей до викладання професійно-орієнтованих дисциплін. Практичне значення роботи визначається тим, що результати дослідження можливо використовувати при роботі з магістрами, досягти ефективності у роботі з ними, результати роботи можуть сприяти зміні системи освіти в магістратурі. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 87 pages of printed text, contains 12 tables. The list of references includes 68 sources. Object of research: the process of professional training of masters in the system of higher education. Subject of research: features of preparation of masters for teaching of professionally-oriented disciplines. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the professional training of masters to teach professionally-oriented disciplines. The theoretical analysis of pedagogical literature on professional training of masters in the system of higher education is carried out in the work; the peculiarities of professional training of masters of pedagogical specialties are analyzed; the process of formation of professional competence of masters of pedagogical specialties is analyzed; a study of the features of professional training of masters of pedagogical specialties for teaching professionally-oriented disciplines. The practical significance of the work is determined by the fact that the results of the study can be used when working with masters, to achieve efficiency in working with them, the results of work can help change the education system in the master's degree. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject магістр uk
dc.subject професійна освіта uk
dc.subject лекція uk
dc.subject вища освіта uk
dc.subject бакалавр uk
dc.subject система навчання uk
dc.subject технологія навчання uk
dc.subject професійна компетентність uk
dc.subject master uk
dc.subject professional education uk
dc.subject lecture uk
dc.subject higher education uk
dc.subject bachelor uk
dc.subject training system uk
dc.subject learning technology uk
dc.subject professional competence uk
dc.title Особливості підготовки магістрів педагогічних спеціальностей до викладання професійно-орієнтованих дисциплін uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу