Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Заяць, Маргарита Андріївна | |
dc.date.accessioned | 2022-01-30T19:03:41Z | |
dc.date.available | 2022-01-30T19:03:41Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6361 | |
dc.description | Заяць М. А. Особливості підготовки магістрів педагогічних спеціальностей до викладання професійно-орієнтованих дисциплін : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник О. І. Гура. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 87 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 87 сторінках друкованого тексту, містить 12 таблиць. Перелік посилань включає 68 джерел. Об’єкт дослідження: процес фахової підготовки магістрів в системі вищої освіти. Предмет дослідження: особливості підготовки магістрів до викладання професійно-орієнтованих дисциплін. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити професійну підготовку магістрів до викладання професійно-орієнтованих дисциплін. У роботі проведено теоретичний аналіз педагогічної літератури з професійної підготовки магістрів у системі вищої освіти; проаналізовано особливості фахової підготовки магістрів педагогічних спеціальностей; проаналізовано процес формування професійної компетентності магістрів педагогічних спеціальностей; проведено дослідження особливостей професійної підготовки магістрів педагогічних спеціальностей до викладання професійно-орієнтованих дисциплін. Практичне значення роботи визначається тим, що результати дослідження можливо використовувати при роботі з магістрами, досягти ефективності у роботі з ними, результати роботи можуть сприяти зміні системи освіти в магістратурі. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 87 pages of printed text, contains 12 tables. The list of references includes 68 sources. Object of research: the process of professional training of masters in the system of higher education. Subject of research: features of preparation of masters for teaching of professionally-oriented disciplines. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the professional training of masters to teach professionally-oriented disciplines. The theoretical analysis of pedagogical literature on professional training of masters in the system of higher education is carried out in the work; the peculiarities of professional training of masters of pedagogical specialties are analyzed; the process of formation of professional competence of masters of pedagogical specialties is analyzed; a study of the features of professional training of masters of pedagogical specialties for teaching professionally-oriented disciplines. The practical significance of the work is determined by the fact that the results of the study can be used when working with masters, to achieve efficiency in working with them, the results of work can help change the education system in the master's degree. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | магістр | uk |
dc.subject | професійна освіта | uk |
dc.subject | лекція | uk |
dc.subject | вища освіта | uk |
dc.subject | бакалавр | uk |
dc.subject | система навчання | uk |
dc.subject | технологія навчання | uk |
dc.subject | професійна компетентність | uk |
dc.subject | master | uk |
dc.subject | professional education | uk |
dc.subject | lecture | uk |
dc.subject | higher education | uk |
dc.subject | bachelor | uk |
dc.subject | training system | uk |
dc.subject | learning technology | uk |
dc.subject | professional competence | uk |
dc.title | Особливості підготовки магістрів педагогічних спеціальностей до викладання професійно-орієнтованих дисциплін | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |