Інституційний репозитарій ЗНУ

Психолого-педагогічні особливості підготовленості майбутніх учителів до розв’язування педагогічних задач

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Калашнік, Катерина Олександрівна
dc.date.accessioned 2022-01-30T19:07:05Z
dc.date.available 2022-01-30T19:07:05Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6362
dc.description Калашнік К. О. Психолого-педагогічні особливості підготовленості майбутніх учителів до розв’язування педагогічних задач : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник О. І. Гура. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 74 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 74 сторінках друкованого тексту, містить 6 таблиць. Перелік посилань включає 49 джерел. Мета роботи полягала в розкритті основних специфічних чинників соціально-психологічного характеру, які впливають на процес розв’язування майбутніми вчителями педагогічних задач. Об’єкт дослідження: підготовка майбутніх учителів до професійної діяльності. Предмет дослідження: психолого-педагогічні особливості підготовленості майбутніх учителів до розв’язування педагогічних задач. У роботі здійснено психолого-педагогічний аналіз особливостей педагогічної діяльності учителів; емпіричним шляхом встановлено рівень сформованості у майбутніх учителів розв’язування педагогічних задач; досліджено особливості комунікативної підготовки майбутніх учителів у контексті підготовленості до розв’язування педагогічних задач. Практичне значення роботи випливає з того, що її теоретичні й емпіричні результати можуть бути використані для покращання підготовки майбутніх та молодих учителів до розв’язування педагогічних задач у реальних умовах сучасної української школи. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 74 pages of printed text, contains 6 tables. The list of references includes 49 sources. The aim of the work was to reveal the main specific factors of socio-psychological nature that influence the process of solving pedagogical problems by future teachers. Object of research: preparation of future teachers for professional activity. Subject of research: psychological and pedagogical features of the readiness of future teachers to solve pedagogical problems. The psychological and pedagogical analysis of the peculiarities of teachers' pedagogical activity is carried out in the work; empirically established the level of formation of future teachers to solve pedagogical problems; The peculiarities of communicative training of future teachers in the context of readiness to solve pedagogical problems are investigated. The practical significance of the work stems from the fact that its theoretical and empirical results can be used to improve the preparation of future and young teachers to solve pedagogical problems in the real conditions of the modern Ukrainian school. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject педагогічні задачи uk
dc.subject вчитель uk
dc.subject професійно-педагогічна діяльність uk
dc.subject методична підготовленість uk
dc.subject виховна діяльність uk
dc.subject професійна адаптація uk
dc.subject pedagogical tasks uk
dc.subject teacher uk
dc.subject professional-pedagogical activity uk
dc.subject methodical preparedness uk
dc.subject educational activity uk
dc.subject professional advice uk
dc.title Психолого-педагогічні особливості підготовленості майбутніх учителів до розв’язування педагогічних задач uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу