ZNU Institutional Repository

Чинники формування управлінської культури менеджерів

Show simple item record

dc.contributor.author Білінська, Юлія Дмитрівна
dc.date.accessioned 2022-01-30T19:38:23Z
dc.date.available 2022-01-30T19:38:23Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6373
dc.description Білінська Ю. Д. Чинники формування управлінської культури менеджерів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Ю. А. Паскевська. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 73 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 73 с., 8 таблиць, 1 рисунок, 4 додатка,. Перелік посилань включає 71 джерело. Об’єкт дослідження: психологічні аспекти культури менеджерів. Актуальність теми дослідження управлінської культури менеджерів торгівельних організацій зумовлена необхідністю підвищення ефективності діяльності всієї організації та розвитком самого управлінця і його підлеглих. Ефективне виконання управлінської діяльності вимагає використання як рутинних, алгоритмізованих управлінських методів та дій, так і нешаблонних, нестандартних підходів до врахування ситуаційних та індивідуально-психологічних характеристик управлінського завдання. Це ускладнюється динамічними змінами, що постійно відбуваються в суспільстві, і вимагають від управлінця саморозвитку та самовдосконалення. Тому перед психологічною наукою стоїть завдання пошуку та вивчення критеріїв управлінської творчості керівника з метою їх оптимального розвитку Наукова новизна отриманих результатів: вперше показано особливості впливу мотивації професійної діяльності та ціннісних орієнтацій на рівень розвитку управлінської культури менеджерів торгівельних організацій; дістало подальшого розвитку вивчення впливу стажу управлінської діяльності та віку на розвиток головних компонентів управлінської культури менеджерів. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 73 pages, 8 tables, 1 figure, 4 appendices. The list of links includes 71 sources. Object of research: psychological aspects of managerial culture. The urgency of the topic of research of managerial culture of managers of trade organizations is due to the need to increase the efficiency of the entire organization and the development of the manager and his subordinates. Effective management requires the use of both routine, algorithmic management methods and actions, and non-standard, non-standard approaches to taking into account situational and individual psychological characteristics of the management task. This is complicated by the dynamic changes that are constantly occurring in society, and require the manager of self-development and self-improvement. Therefore, psychological science faces the task of finding and studying the criteria of managerial creativity in order to optimize their development. Scientific novelty of the results: received further development of the study of the impact of seniority and age on the development of the main components of managerial culture of managers. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject організаційна культура uk
dc.subject культура менеджерів uk
dc.subject мотивація uk
dc.subject лідерські якості uk
dc.subject комунікативна толерантність uk
dc.subject управлінські здібності uk
dc.subject organizational culture uk
dc.subject culture of managers uk
dc.subject motivation uk
dc.subject leadership qualities uk
dc.subject communicative tolerance uk
dc.subject management abilities uk
dc.title Чинники формування управлінської культури менеджерів uk
dc.title.alternative Factors of formation of managerial culture of managers uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics