Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Буланда, Юлія Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2022-01-30T19:58:25Z | |
dc.date.available | 2022-01-30T19:58:25Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6377 | |
dc.description | Буланда Ю. О. Психологічні особливості готовності до навчання в школі дітей з синдромом дефіциту уваги та гіперактивності : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Г. О. Горбань. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 83 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 83 сторінки, 10 таблиць, 5 додатків. Перелік посилань включає 82 джерела. Об’єкт дослідження – синдром дефіциту уваги та гіперактивності, як психічний феномен. В умовах реформування національної системи освіти в Україні винятково важливого значення набуває застосування інноваційних педагогічних технологій у навчально-виховному процесі для дітей з особливими потребами, перетворення навчальних закладів на зразок демократичного правового простору та позитивного мікроклімату. Важливість вирішення цього завдання в наш час зумовлюється тенденцією до зростання кількості дітей, у яких офіційно діагностовано різного роду порушення розвитку і відхилення поведінки, зокрема і синдром дефіциту уваги та гіперактивністю. Наукова новизна вперше: виявлено вплив принципів вальдорфської педагогіки на розвиток дітей з синдромом дефіциту уваги; удосконалено: зміст корекційно-розвиткової програми для дітей з синдромом дефіциту уваги та гіперактивністю з використанням принципів вальдорфської педагогіки; дістали подальшого розвитку: наукові уявлення про особливості розвитку дітей з синдромом дефіциту уваги та гіперактивності. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 83 pages, 10 tables, 5 appendices. The list of links includes 82 sources. The object of study is attention deficit hyperactivity disorder as a mental phenomenon. In the context of reforming the national education system in Ukraine, the use of innovative pedagogical technologies in the educational process for children with special needs, the transformation of educational institutions such as a democratic legal space and a positive microclimate is extremely important. The importance of solving this problem today is due to the growing number of children who have been officially diagnosed with various developmental disorders and behavioral disorders, including attention deficit hyperactivity disorder. Scientific novelty for the first time: the influence of the principles of Waldorf pedagogy on the development of children with attention deficit disorder was revealed; improved: the content of the correctional and developmental program for children with attention deficit hyperactivity disorder using the principles of Waldorf pedagogy; received further development: scientific ideas about the peculiarities of the development of children with attention deficit hyperactivity disorder.. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | синдром дефіциту уваги та гіперактивності | uk |
dc.subject | розвиток дітей з синдромом дефіциту уваги та гіперактивністю | uk |
dc.subject | вальдорфська педагогіка | uk |
dc.subject | принципи | uk |
dc.subject | attention deficiency and hyperactivity syndrome | uk |
dc.subject | development of children with attention deficiency and hyperactivity syndrome | uk |
dc.subject | waldorph pedagogy | uk |
dc.title | Психологічні особливості готовності до навчання в школі дітей з синдромом дефіциту уваги та гіперактивності | uk |
dc.title.alternative | Psychological features of readiness for schooling of children with attention deficit hyperactivity disorder | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |