Інституційний репозитарій ЗНУ

Особливості рівня сформованості особистісної компетенції старшокласників

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гладіліна, Яна Олександрівна
dc.date.accessioned 2022-01-30T20:03:50Z
dc.date.available 2022-01-30T20:03:50Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6379
dc.description Гладіліна Я. О. Особливості рівня сформованості особистісної компетенції старшокласників : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник О. Г. Малина. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 88 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 88 сторінок, 18 таблиць, 1 додаток. Перелік посилань включає 55 джерел. Об’єкт дослідження: феномен особистісної компетентності. Проблема дитячої обдарованості є однією з проблем сучасної науки. Основним принципом роботи навчальних закладів є розкриття в процесі навчання дитячої обдарованості, підготовка висококомпетентністного випускника. Зміст роботи з обдарованими дітьми включає ряд завдань, а саме: сприяти розвитку кожної особистості; якомога раніше виявляти обдаровання кожної дитини і максимально сприяти їхньому розвиткові. Основним підходом у пошуку юних обдаровань варто визнати комплекс заходів: медичних, фізіологічних, психологічних, педагогічних, спрямованих на вирішення цих завдань сім’єю і навчальним закладом. Важливо використовувати різноманітні методики виявлення інтересів і здібностей дітей і надалі спостерігати за їхніми успіхами. Здавалось би, дітям, що виділяються серед однолітків розумовими, творчими здібностями, буде легше вчитися, у них буде менше проблем та труднощів у житті. Однак у закладах освіти, в сім’ї у обдарованих дітей виникає чимало ускладнень. Велика увага повинна бути приділена саморозвитку обдарованих, особистісному самовираженню, тому що сучасне суспільство потребує висококваліфікованих кадрів, основу яких повинні складати обдаровані діти.. Наукова новизна результатів дослідження. Вперше з обдарованими учнями було проведено дослідження рівня розвитку особистісної компетентності обдарованих учнів з метою порівняння із рівнем розвитку особистісної компетентності дітей загальноосвітніх класів тієї ж вікової норми. uk
dc.description.abstract EN : The work is set out on 88 pages, 18 tables, 1 appendix. The list of links includes 55 sources. Object of research: the phenomenon of personal competence. The problem of children's talent is one of the problems of modern science. The main principle of work of educational institutions is the disclosure in the process of teaching children's talents, training of highly competent graduates. The content of work with gifted children includes a number of tasks, namely: to promote the development of each individual; identify the talents of each child as early as possible and promote their development as much as possible. The main approach in the search for young talents should be recognized as a set of measures: medical, physiological, psychological, pedagogical, aimed at solving these problems by the family and the educational institution. It is important to use a variety of techniques to identify children's interests and abilities and to continue to monitor their progress. It would seem that children who are distinguished from their peers by their mental and creative abilities will find it easier to learn, they will have fewer problems and difficulties in life. However, in educational institutions, in the family, gifted children have many complications. Much attention should be paid to the self-development of gifted people, personal self-expression, because modern society needs highly qualified personnel, which should be based on gifted children. Scientific novelty of research results. For the first time, a study of the level of development of personal competence of gifted students was conducted with gifted students in order to compare with the level of development of personal competence of children in secondary schools of the same age. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject особистісна компетентність учнів uk
dc.subject загальноосвітні класи uk
dc.subject навчальний заклад uk
dc.subject школи uk
dc.subject обдаровані учні uk
dc.subject personal competence of students uk
dc.subject general education classes uk
dc.subject educational institution uk
dc.subject schools uk
dc.subject gifted students uk
dc.title Особливості рівня сформованості особистісної компетенції старшокласників uk
dc.title.alternative Features of the level of formation of high school students’ personal competence uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу