dc.contributor.author |
Маркіш-Ковальов, Дмитро Сергійович |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-30T20:25:56Z |
|
dc.date.available |
2022-01-30T20:25:56Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6387 |
|
dc.description |
Маркіш-Ковальов Д. С. Формування гендерної компетентності магістрів – педагогів вищої школи засобами інформаційних технологій : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Т. П. Голованова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 98 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Робота викладена на 98 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 75 джерел. Мета дослідження: теоретичне обґрунтування особливостей формування гендерної компетентності магістрів-педагогів вищої школи засобами інформаційних технологій. Об’єкт дослідження: процес формування гендерної компетентності магістрів-педагогів вищої школи. Предмет дослідження: особливості формування гендерної компетентності магістрів-педагогів вищої школи засобами інформаційних технологій.. У роботі розглянуто компетентнісний підхід як основу підготовки магістрів – педагогів вищої школи; проаналізовано сутність гендерної компетентності магістрів-педагогів вищої школи; досліджено особливостей навчання сучасних студентів в процесі формування гендерних компетентностей засобами інформаційних технології; розкрито педагогічні аспекти використання інформаційних технологій в процесі формування гендерної компетентності магістрів-педагогів; розроблено методичні рекомендації до використання інформаційних технологій як засобу підвищення ефективності формування гендерних компетентностей магістрів – педагогів. Практичне значення одержаних результатів дослідження полягає в тому, що розроблено методичні рекомендації до використання інформаційних технологій як засобу підвищення ефективності формування гендерної компетентності магістрів-педагогів вищої школи. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The work is presented on 98 pages of printed text. The list of references includes 75 sources. The purpose of the study: theoretical substantiation of the peculiarities of the formation of gender competence of masters-teachers of higher education by means of information technology. Object of research: the process of forming the gender competence of master teachers of higher education. Subject of research: features of formation of gender competence of masters-teachers of higher school by means of information technologies. The competence approach as a basis of preparation of masters - teachers of higher school is considered in the work; the essence of gender competence of masters-teachers of higher school is analyzed; the peculiarities of teaching modern students in the process of forming gender competencies by means of information technology are studied; pedagogical aspects of the use of information technologies in the process of forming the gender competence of master teachers are revealed; methodical recommendations for the use of information technologies as a means of improving the effectiveness of the formation of gender competencies of masters - teachers. The practical significance of the results of the study is that developed guidelines for the use of information technology as a means of improving the effectiveness of the formation of gender competence of master teachers of higher education. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
формування |
uk |
dc.subject |
гендерна компетентність |
uk |
dc.subject |
магістр-педагог |
uk |
dc.subject |
заклад вищої освіти |
uk |
dc.subject |
засоби |
uk |
dc.subject |
інформаційні технології |
uk |
dc.subject |
formation |
uk |
dc.subject |
gender competence |
uk |
dc.subject |
master teacher |
uk |
dc.subject |
institution of higher education |
uk |
dc.subject |
tools |
uk |
dc.subject |
information technologies |
uk |
dc.title |
Формування гендерної компетентності магістрів – педагогів вищої школи засобами інформаційних технологій |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |