Інституційний репозитарій ЗНУ

Педагогічні інновації, як умова особистісно-професійного розвитку викладача закладу вищої освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кудлай, Лілія Андріївна
dc.date.accessioned 2022-01-30T20:34:14Z
dc.date.available 2022-01-30T20:34:14Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6390
dc.description Кудлай Л. А. Педагогічні інновації, як умова особистісно-професійного розвитку викладача закладу вищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Л. С. Іванова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 100 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 100 сторінках друкованого тексту, містить 9 таблиць, 7 рисунків. Перелік посилань включає 72 джерела. Мета дослідження: визначити та дослідити впливу використання педагогічних інновацій на особисто-професійний розвиток викладачів закладів вищої освіти. Об’єкт дослідження: особистісно-професійний розвиток викладача закладу вищої освіти. Предмет дослідження: педагогічні інновації, як умова особистісно-професійного розвитку викладача закладу вищої освіти. У роботі розглянуто поняття «особистісно-професійного росту» у психолого-педагогічній літературі; виявлено сутнісні характеристики особистісно-професійного росту викладача закладу вищої освіти; вивчено існуючі технологічні програми педагогічного призначення та структуру навчальної діяльності за кредитно-модульною системою; досліджено ціннісно-мотиваційні детермінанти професійного росту. Методологічна основа дослідження. Загальнонаукову основу методології даного дослідження визначає гуманістичний характер сучасної освіти, його спрямованість на гармонійний розвиток особистості, пріоритет моральних цінностей. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 100 pages of printed text, contains 9 tables, 7 figures. The list of references includes 72 sources. The purpose of the study: to identify and investigate the impact of the use of pedagogical innovations on the personal and professional development of teachers of higher education institutions. Object of research: personal and professional development of a teacher of a higher education institution. Subject of research: pedagogical innovations as a condition of personal and professional development of a teacher of higher education. The concept of "personal and professional growth" in the psychological and pedagogical literature is considered in the work; the essential characteristics of personal and professional growth of a teacher of a higher education institution are revealed; the existing technological programs of pedagogical purpose and structure of educational activity on credit-modular system are studied; value-motivational determinants of professional growth are investigated. Methodological basis of the study. The general scientific basis of the methodology of this study is determined by the humanistic nature of modern education, its focus on the harmonious development of personality, the priority of moral values. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject професійна діяльність uk
dc.subject професійний ріст uk
dc.subject професіоналізація uk
dc.subject кар’єра uk
dc.subject мотивація uk
dc.subject ціннісні орієнтації uk
dc.subject інформатизація освіти uk
dc.subject інтерактивні технології uk
dc.subject professional activity uk
dc.subject professional growth uk
dc.subject professionalization uk
dc.subject career uk
dc.subject motivation uk
dc.subject value orientations uk
dc.subject informatization of education uk
dc.subject interactive technologies uk
dc.title Педагогічні інновації, як умова особистісно-професійного розвитку викладача закладу вищої освіти uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу