Інституційний репозитарій ЗНУ

Гендерна освіта та виховання в Україні: нормативно-правове забезпечення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Льовочкін, Валерій Володимирович
dc.date.accessioned 2022-01-30T20:35:55Z
dc.date.available 2022-01-30T20:35:55Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6391
dc.description Льовочкін В. В. Гендерна освіта та виховання в Україні: нормативно-правове забезпечення : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Т. П. Голованова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 74 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 74 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 67 джерел, з них 6 – іноземною мовою. Об’єкт дослідження: процес нормативно-правового забезпечення гендерної освіти та гендерного виховання. Предмет дослідження: механізми нормативно-правового забезпечення гендерної освіти та гендерного виховання у вітчизняному науково-педагогічному дискурсі. Мета дослідження: дослідити розвиток нормативно-правового забезпечення гендерної освіти та гендерного виховання у вітчизняному науково-педагогічному дискурсі. У роботі розглянуто історико-філософський контекст патріархального світогляду; досліджено тенденції розвитку феміністських підходів з проблеми подібностей чи відмінностей жіночої та чоловічої сутностей; визначено поняття «гендер», «гендерні ролі», «гендерні стереотипи», «гендерна освіта», ««гендерне виховання»; досліджено розвиток механізмів забезпечення принципу гендерної рівності в освіті; розглянуто механізм інституціоналізації через діяльність центрів гендерної освіти. Практичне значення роботи визначається тим, що основні положення викладені в роботі можуть слугувати основою, для розробки нормативно-правових документів у закладах вищої освіти щодо створення центрів гендерної освіти в контексті неформальної освіти. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 74 pages of printed text. The list of references includes 67 sources, 6 of them in foreign language. Object of research: the process of legal support of gender education and gender education. Subject of research: mechanisms of normative and legal support of gender education and gender education in the domestic scientific and pedagogical discourse. The purpose of the study: to investigate the development of legal support for gender education and gender education in the domestic scientific and pedagogical discourse. The historical and philosophical context of the patriarchal worldview is considered in the work; the development of feminist approaches to the problem of similarities or differences between female and male entities has been studied; the concepts of “gender”, “gender roles”, “gender stereotypes”, “gender education”, “gender education” are defined; the development of mechanisms for ensuring the principle of gender equality in education has been studied; the mechanism of institutionalization through the activities of gender education centers is considered. The practical significance of the work is determined by the fact that the main provisions set out in the paper can serve as a basis for the development of legal documents in higher education institutions for the establishment of gender education centers in the context of non-formal education. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject гендерна освіта uk
dc.subject гендерне виховання uk
dc.subject нормативно-правове забезпечення uk
dc.subject тенденції uk
dc.subject механізми uk
dc.subject інституціалізація uk
dc.subject центр гендерної освіти uk
dc.subject gender education uk
dc.subject gender upbringing uk
dc.subject regulatory environment uk
dc.subject trends uk
dc.subject mechanisms uk
dc.subject institutionalization uk
dc.subject gender education center uk
dc.title Гендерна освіта та виховання в Україні: нормативно-правове забезпечення uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу