Інституційний репозитарій ЗНУ

Підготовка майбутніх психологів до роботи з дітьми із затримкою психічного розвитку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мокрицька, Дар’я Юріївна
dc.date.accessioned 2022-01-31T05:57:16Z
dc.date.available 2022-01-31T05:57:16Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6402
dc.description Мокрицька Д. Ю. Підготовка майбутніх психологів до роботи з дітьми із затримкою психічного розвитку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник О. М. Грединарова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 85 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 85 сторінок, 8 рисунків, 7 таблиць, 6 додатків. Перелік посилань включає 91 джерело. Об’єкт дослідження: психологічна готовність майбутніх психологів. Протягом останніх років постало питання необхідності змін в системі сучасної освіти. Сучасний етап навчання людей з особливими потребами базується на їх включенні в середовище звичайних закладів освіти, що в розвинутих країнах є головною тенденцією і передбачає повну громадянську рівноправність цих осіб. Учні з особливими потребами в навчанні, які знаходяться в проблематичних умовах: важких фізіологічних станах, з низьким рівнем особистісної адаптивності та адаптаційних можливостей, не сформованої соціалізації мають потребу в індивідуальному психологічному супроводі в процесі навчання та поза ним. Тому, системі вищої професійної освіти все нагальною стає потреба в проектуванні нової концепції компетентнісної моделі підготовки студентів-психологів. Аналіз вітчизняних та зарубіжних реформ вищої професійної освіти показує, що одна із причин кризи освіти, полягає в тому, що в умовах модернізації освітнього простору, трансформації спрямовані здебільшого на зміну зовнішніх чинників, при цьому не враховуються фактори, що впливають на результат професійної освіти – це ключові компетенції студентів-психологів, які включають психологічну готовність та мотивацію до професійної діяльності. Наукова новизна роботи полягає у тому, що теоретично та емпірично обґрунтовано новий підхід до комплексного формування психологічної готовності студентів-психологів до роботи в інклюзивних закладах освіти в процесі навчання у ВНЗ, який передбачає розробку робочої програми «Психологія інклюзивного навчання» та складання рекомендацій щодо її впровадження. uk
dc.description.abstract EN : The work is set out on 85 pages, 8 figures, 7 tables, 6 appendices. The list of references includes 91 sources. Object of research: psychological readiness of future psychologists. In recent years, the question of the need for changes in the modern education system has arisen. The current stage of education of people with special needs is based on their inclusion in the environment of ordinary educational institutions, which is a major trend in developed countries and provides for full civil equality of these people. Students with special learning needs who are in problematic conditions: difficult physiological conditions, low levels of personal adaptability and adaptive capacity, undeveloped socialization need individual psychological support in the learning process and beyond. Therefore, the system of higher professional education is increasingly in need of designing a new concept of competency model training of students of psychology. Analysis of domestic and foreign reforms of higher vocational education shows that one of the causes of the crisis in education is that in the modernization of the educational space, transformations are mostly aimed at changing external factors, without taking into account factors influencing the outcome of vocational education. key competencies of psychology students, which include psychological readiness and motivation for professional activity. The scientific novelty of the work is that theoretically and empirically substantiated a new approach to the integrated formation of psychological readiness of students of psychology to work in inclusive educational institutions in the process of studying in higher education, which provides for the development of work program. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject психологічна готовність uk
dc.subject студенти-психологи uk
dc.subject інклюзивна компетентність uk
dc.subject психологічні чинники uk
dc.subject psychological preparedness uk
dc.subject students-psychologists uk
dc.subject inclusive competence uk
dc.subject psychological factors uk
dc.title Підготовка майбутніх психологів до роботи з дітьми із затримкою психічного розвитку uk
dc.title.alternative Preparing future psychologists to work with children with mental retardation uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу