Інституційний репозитарій ЗНУ

Психологічні особливості прояву булінгу серед учнів початкової школи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шурмильова, Кристина Олегівна
dc.date.accessioned 2022-01-31T06:01:43Z
dc.date.available 2022-01-31T06:01:43Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6403
dc.description Шурмильова К. О. Психологічні особливості прояву булінгу серед учнів початкової школи : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Л. В. Спіцина. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 78 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 78 сторінок, 1 рисунок, 3 додатка. Перелік посилань включає 40 джерел. Об’єкт дослідження: психологічні особливості прояву булінгу. Приниження – честь- гідність дитини. З проявом дитячої агресії треба прцювати від їхнього зародження і гуртом. Якщо відбуваються події, які об’єднують дітей, показують їхню сторону,адже булінг поже початися з будь- яких дурниць: не таке ім’я, прізвище, замкнутість, вади. Адже на сьогоднішній день до школи йдуть діти з особливими потребами, впровадження інклюзивної освіти, адже в Україні – це частина реформи. Ми повинні дітей вчити ще з сім’ї, дитячого садочка, що діти всі різні, відрізняються своїми особливостями, і треба шанувати, поважати одне одного. Кожному з нас, хоча б раз у житті, доводилося зіткнутися з насильством. Воно могло застосовуватися проти вас самих, ви могли бути свідком, або самі ставали тими, хто ображає. Сьогодні ми поговорили про насильство та жорстокість, які направлено на одну дитину. Це явище називають булінгом. Наукова новизна роботи полягає в тому, що: треба змоделювати різні ситуації для згуртованість дітей, різні психологічні вправи; розробити програму психологічної профілактики шкільного насильства та емпірично обґрунтовано шляхи запобігання його проявам у молодших школярів та складання психолого-педагогічних рекомендацій батькам для підвищення її ефективності. uk
dc.description.abstract EN : The work is set out on 78 pages, 1 figure, 3 appendices. The list of links includes 40 sources. Object of research: psychological features of bullying. Humiliation is the honor and dignity of a child. The manifestation of child aggression should be treated from their inception and group. If there are events that unite children, they show their side, because bullying will start with any nonsense: not such a name, surname, isolation, flaws. After all, today children with special needs go to school, the introduction of inclusive education, because in Ukraine it is part of the reform. We must teach children from the family, kindergarten, that children are all different, different in their characteristics, and we must respect each other. Each of us, at least once in our lives, has had to face violence. It could be used against you, you could be a witness, or you could become an offender. Today we talked about violence and cruelty directed at one child. This phenomenon is called bullying. The scientific novelty of the work is that: it is necessary to simulate different situations for the cohesion of children, different psychological exercises; to develop a program of psychological prevention of school violence and empirically substantiate ways to prevent its manifestations in younger students and make psychological and pedagogical recommendations to parents to improve its effectiveness. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject булінг uk
dc.subject учні uk
dc.subject початкова школа uk
dc.subject шкільне насильство uk
dc.subject соціаметричний статус uk
dc.subject соціальна роль uk
dc.subject bullying uk
dc.subject students uk
dc.subject primary school uk
dc.subject school violence uk
dc.subject sociametric status uk
dc.subject social role uk
dc.title Психологічні особливості прояву булінгу серед учнів початкової школи uk
dc.title.alternative Psychological features of bullying among primary school students uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу