ZNU Institutional Repository

Психологічні особливості розвитку пам’яті у дітей старшого дошкільного віку під впливом віртуального світу

Show simple item record

dc.contributor.author Саннікова, Ірина Юріївна
dc.date.accessioned 2022-01-31T12:57:09Z
dc.date.available 2022-01-31T12:57:09Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6427
dc.description Саннікова І. Ю. Психологічні особливості розвитку пам’яті у дітей старшого дошкільного віку під впливом віртуального світу : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Ю. В. Железнякова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 76 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 76 сторінка, 11 рисунків, 11 таблиць. Перелік посилань включає 61 джерело. Об'єкт: розвиток пам’яті у дітей старшого дошкільного віку. Нові технології у вигляді комп'ютерів, планшетів, смартфонів та інших гаджетів, активно вторгаються в життя наших дітей, починаючи з перших місяців життя. Загостреність різноманітних комп'ютерних програм для маленьких дітей інтенсивно зростає. Тим часом відомо, що ранній і дошкільний вік є найбільш відповідальним періодом розвитку, коли закладаються основні людські здібності: мова, сприйняття предметів, пізнавальна активність, наочно-дійсне мислення, уява, спілкування та ставлення до людей, самосвідомість та ін. Чи відображається використання комп'ютерних технологій на формуванні цих здібностей? Це питання в даний час з небувалою гостротою постає перед психологами, педагогами та батьками. Однак, загальноприйнятих відповідей ці питання немає. Наукова новизна роботи полягає в тому, що був проведений комплексний аналіз впливу віртуального віту, а саме, компютерних ігор на розвиток дітей старшого дошкільного віку. uk
dc.description.abstract EN : The work is set out on 76 pages, 11 figures, 11 tables. The list of links includes 61 sources. Object: memory development in older preschool children. New technologies in the form of computers, tablets, smartphones and other gadgets are actively invading the lives of our children from the first months of life. The severity of various computer programs for young children is growing rapidly. Meanwhile, it is known that early and preschool age is the most responsible period of development, when the basic human abilities are laid down: language, perception of objects, cognitive activity, visual-real thinking, imagination, communication and attitude to people, self-awareness and others. Does the use of computer technology affect the development of these abilities? This question is now faced with unprecedented urgency by psychologists, educators and parents. However, there are no generally accepted answers to these questions. The scientific novelty of the work is that a comprehensive analysis of the impact of virtual life, namely, computer games on the development of older preschool children. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject психологічні особливості розвитку uk
dc.subject пам’ять uk
dc.subject старший дошкільний вік uk
dc.subject віртуальний світ uk
dc.subject комп’ютерні ігри uk
dc.subject psychological features of development uk
dc.subject memory uk
dc.subject children uk
dc.subject senior preschool age uk
dc.subject virtual world uk
dc.subject computer games uk
dc.title Психологічні особливості розвитку пам’яті у дітей старшого дошкільного віку під впливом віртуального світу uk
dc.title.alternative Psychological features of memory development in older preschool children under the influence of the virtual world uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics