Інституційний репозитарій ЗНУ

Вплив дитячо-батьківських відносин на рівень агресивної поведінки у дітей старшого дошкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Світла, Яна Василівна
dc.date.accessioned 2022-02-01T06:37:53Z
dc.date.available 2022-02-01T06:37:53Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6433
dc.description Світла Я. В. Вплив дитячо-батьківських відносин на рівень агресивної поведінки у дітей старшого дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Н. О. Мосол. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 101 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 101 сторінку, 4 таблиці, 14 малюнків, 6 додатків. Перелік посилань включає 94 джерела. Об'єкт: агресивна поведінка, як психологічний феномен. Реалії сьогодення такі, що будь-яка людина намагається досягти успіху в різних сферах життєдіяльності: здобути гарну освіту, отримати хорошу роботу, прихильність в колективі, визнання в суспільстві, любові в родині. Отже, сучасне суспільство висуває перед кожною особистістю певні вимоги, щодо формування саме тих якостей та рис, які будуть сприяти ефективній взаємодії та більш адаптивному існуванню в умовах сьогодення. Ми знаємо, що дитинство – це основа для формування особистості людини. Це також найкращій період, коли правильна організація життя та виховання, створення належних умов, стають запорукою повноцінного розвитку дитини. В перші роки свого життя діти отримують першочергові знання про навколишній світ, у них формується певне ставлення до оточуючих, до праці, виробляються звички і навички поведінки, формується характер. Різні соціально-психологічні умови виховання дітей впливають по-різному на формування їхньої соціальної поведінки. Ті соціальні і економічні зміни, які відбуваються в суспільстві, безпосередньо впливають на всі сфери життєдіяльності людини.. Наукова новизна роботи полягає в тому, що з’ясовано зв’язки агресивної поведінки старших дошкільників з рівнем соціальної адаптації, низьким рівнем сформованості навичок соціальної взаємодії, з несприятливим емоційним мікрокліматом в родині та пасивним, або авторитарним батьківством. uk
dc.description.abstract EN : The work is set out on 101 pages, 4 tables, 14 figures, 6 appendices. The list of links includes 94 sources. Object: aggressive behavior as a psychological phenomenon. The realities of today are that everyone tries to succeed in various spheres of life: to get a good education, get a good job, commitment in the team, recognition in society, love in the family. Thus, modern society puts before each individual certain requirements for the formation of those qualities and traits that will promote effective interaction and more adaptive existence in today's conditions. We know that childhood is the basis for the formation of human personality. This is also the best period when the proper organization of life and upbringing, the creation of appropriate conditions, become the key to the full development of the child. In the first years of their lives, children receive primary knowledge about the world around them, they form a certain attitude towards others, to work, develop habits and skills of behavior, character is formed. Different socio-psychological conditions of raising children have different effects on the formation of their social behavior. The social and economic changes taking place in society directly affect all spheres of human life. The scientific novelty of the work is that the links between aggressive behavior of older preschoolers with the level of social adaptation, low level of social interaction skills with an unfavorable emotional microclimate in the family and passive or authoritarian parenting. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject агресія uk
dc.subject агресивність uk
dc.subject агресивна поведінка uk
dc.subject старший дошкільник uk
dc.subject сімейне виховання uk
dc.subject дитячо-батьківські відносини uk
dc.subject aggression uk
dc.subject aggressiveness uk
dc.subject aggressive behavior uk
dc.subject older preschooler uk
dc.subject family education uk
dc.subject parent-child relationship uk
dc.title Вплив дитячо-батьківських відносин на рівень агресивної поведінки у дітей старшого дошкільного віку uk
dc.title.alternative The influence of child-parent relationship on the level of aggressive behavior in older preschool children uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу