Інституційний репозитарій ЗНУ

Розвиток емоційного інтелекту учнів початкової школи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пономаренко, Тетяна Миколаївна
dc.date.accessioned 2022-02-01T06:53:26Z
dc.date.available 2022-02-01T06:53:26Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6436
dc.description Пономаренко Т. М. Розвиток емоційного інтелекту учнів початкової школи : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник М. О. Желтова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021, 85 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 85 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 78 джерел. Мета дослідження: розробити, обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність програми розвитку емоційного інтелекту учнів початкової школи. Об’єкт дослідження: процес розвитку емоційного інтелекту учнів початкової школи. Предмет дослідження: зміст, форми та методи розвитку емоційного інтелекту учнів початкової школи. У роботі проаналізовано теоретико-методологічні підходи до розуміння поняття емоційного інтелекту; охарактеризовано молодший шкільний вік як сенситивний період для розвитку емоційного інтелекту; розглянуто засоби та методи розвитку емоційного інтелекту учнів початкової школи; розроблено та експериментально перевірено програму розвитку емоційного інтелекту учнів початкової школи. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 85 pages of printed text. The list of links includes 78 sources. The purpose of the study: to develop, justify and experimentally test the effectiveness of the program for the development of emotional intelligence of primary school students. Object of research: the process of developing the emotional intelligence of primary school students. Subject of research: content, forms and methods of development of emotional intelligence of primary school students.The paper analyzes the theoretical and methodological approaches to understanding the concept of emotional intelligence; characterized the primary school age as a sensitive period for the development of emotional intelligence; means and methods of developing emotional intelligence of primary school students are considered; a program for the development of emotional intelligence of primary school students was developed and experimentally tested. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject емоції uk
dc.subject емоційний інтелект uk
dc.subject молодший шкільний вік uk
dc.subject емоційна сфера uk
dc.subject арттерапія uk
dc.subject emotions uk
dc.subject emotional intelligence uk
dc.subject primary school age uk
dc.subject emotional sphere uk
dc.subject art therapy uk
dc.title Розвиток емоційного інтелекту учнів початкової школи uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу