Інституційний репозитарій ЗНУ

Особливості професіоналізації психологів у процесі неформальної освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Маловічко, Наталія Сергіївна
dc.date.accessioned 2022-02-01T07:34:04Z
dc.date.available 2022-02-01T07:34:04Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6445
dc.description Маловічко Н. С. Особливості професіоналізації психологів у процесі неформальної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник О. М. Грединарова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 77 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 77 сторінок, 8 рисунків, 4 таблиці, 1 додаток. Перелік посилань включає 99 джерел. Об’єкт дослідження: професіоналізація студентів психологів. Неформальна освіта як феномен сучасного українського соціуму стала об'єктом наукового та суспільного обговорення в часи інтенсивної популяризації різного роду навчальних, розвивальних або виховних послуг. При цьому значна частина замовників психологічно / зорієнтованих послуг має тенденцію до замовлення кваліфікованих спеціалістів, яких готують у рамках програми за спеціальністю «Психологія». Серед головних чинників, що визначають характеристики даної версії професійної освіти, вченими виділено установку на неперервність, глибоке занурення в світ інформаційно-комунікаційних технологій та використання компетентнісного підходу. Наукова новизна полягає в тому, що вплив віку і професіоналізації на суверенність психологічного простору, сформованість психологічних меж та якість між особистісного контакту студентів психологів. Авторами даної роботи розроблені методики, вивчення особливостей психологічних меж особистості: „Діагностика рівня сформованості психологічних меж особистості”, та проективна методика „Прояви психологічних меж особистості в контакті”. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 77 pages, 8 figures, 4 tables, 1 appendix. The list of links includes 99 sources. Object of research: professionalization of psychology students. Non-formal education as a phenomenon of modern Ukrainian society has become the object of scientific and social discussion in times of intensive promotion of various types of educational, developmental or educational services. At the same time, a significant part of customers of psychologically / oriented services tend to order qualified specialists, who are trained within the program in the specialty "Psychology". Among the main factors that determine the characteristics of this version of vocational education, scientists have identified the setting for continuity, deep immersion in the world of information and communication technologies and the use of a competency-based approach. The scientific novelty is that the influence of age and professionalism on the sovereignty of the psychological space, the formation of psychological boundaries and the quality of personal contact between students of psychology. The authors of this work have developed methods, studying the features of psychological boundaries of personality: "Diagnosis of the level of formation of psychological boundaries of personality", and projective methods "Manifestations of psychological boundaries of personality in contact". uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject неформальна освіта uk
dc.subject психологія uk
dc.subject професіоналізація uk
dc.subject межі особистості uk
dc.subject студенти психологи uk
dc.subject non-formal education uk
dc.subject psychology uk
dc.subject professionalization uk
dc.subject limits of personality uk
dc.subject students psychologist uk
dc.title Особливості професіоналізації психологів у процесі неформальної освіти uk
dc.title.alternative Features of professionalization of psychologists in the process of non-formal education uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу