Інституційний репозитарій ЗНУ

Чинники формування самооцінки особистості підлітка в умовах пандемії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коломоєць, Юлія Сергіївна
dc.date.accessioned 2022-02-01T10:18:51Z
dc.date.available 2022-02-01T10:18:51Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6454
dc.description Коломоєць Ю. С. Чинники формування самооцінки особистості підлітка в умовах пандемії : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Г. О. Горбань. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 95 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 95 сторінки, 4 таблиці, 3 рисунка, 7 додатків. Перелік посилань включає 99 джерел. Об’єкт дослідження: формування самооцінки особистості в підлітковому віці. Умови які ставить сучасний соціум перед людиною з кожними роком ускладнюється: збільшується інформаційний потік, що спричиняє постійне психічне напруження. Виникає необхідність у вирішенні відповідальних завдань, необхідність включатися в систему міжособистісних і суспільних відносин, враховуючи фактори, що сприяють продуктивній і якісній діяльності. Соціальні зміни вимагають від людини швидкої адаптації до даної ситуації, виходячи з наявного життєвого досвіду, професійної активності, творчого потенціалу та ініціативи. Як показує життєва практика, більшість людей не в змозі самостійно подолати складні життєві ситуації, які виникають в процесі взаємодії з навколишнім світом, і є головною причиною дисгармонійного розвитку особистості. Значна роль у ліквідації їх негативних наслідків залежить від розробки і реалізації копінг - поведінки. Вміле, правильне використання стратегій копінг-поведінки визначає подальший гармонійний розвиток особистості. Наукова новизна одержаних результатів полягає у розширенні уявлень про вплив копінг - стратегій на самооцінку підлітків. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 95 pages, 4 tables, 3 figures, 7 appendices. The list of links includes 99 sources. Object of research: the formation of self-esteem in adolescence. The conditions that modern society puts before a person become more complicated every year: the flow of information increases, which causes constant mental stress. There is a need to solve responsible tasks, the need to be included in the system of interpersonal and social relations, taking into account the factors that contribute to productive and quality activities. Social change requires a person to quickly adapt to this situation, based on existing life experience, professional activity, creativity and initiative. As life practice shows, most people are not able to overcome difficult life situations that arise in the process of interaction with the outside world, and are the main cause of disharmonious development of personality. A significant role in eliminating their negative consequences depends on the development and implementation of coping behavior. Skillful, correct use of coping behavior strategies determines the further harmonious development of personality. The scientific novelty of the obtained results is the expansion of ideas about the impact of coping strategies on the self-esteem of adolescents. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject психологічні особливості uk
dc.subject вплив копінг – стратегій uk
dc.subject формування самооцінки uk
dc.subject підліткіи uk
dc.subject psychological features uk
dc.subject influence of coping – strategies uk
dc.subject formation of self-assessment uk
dc.subject adolescents uk
dc.title Чинники формування самооцінки особистості підлітка в умовах пандемії uk
dc.title.alternative Factors in the formation of self-esteem of the adolescent in the pandemic uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу