Інституційний репозитарій ЗНУ

Корекція емоційної нестійкості підлітків методом символдрами

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Титаренко, Олександр Олександрович
dc.date.accessioned 2022-02-01T10:30:09Z
dc.date.available 2022-02-01T10:30:09Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6458
dc.description Титаренко О. О. Корекція емоційної нестійкості підлітків методом символдрами : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник О. А. Лукасевич. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 100 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 100 сторінки, 2 таблиці, 4 рисунка, 9 додатків. Перелік посилань включає 76 джерел. Об’єкт дослідження − емоційна сфера підлітків. Психологічний феномен, який став предметом даного кваліфікаційного дослідження, належить до тих диспозиційних властивостей особистості, природа яких станом на теперішній час є недостатньо чітко визначеною. Проблема формування емоційноi стійкості є загальновизнаною в наукових колах та широко визнається в якості важливого чиннику суб’єктного розвитку осіб підліткового віку, а також передумовою iх успішноi навчально-пізнавальноi діяльності у стресогенних обставинах. Зважаючи на кризовий характер перебігу внутрішнього буття особистості у підлітковому віці, радикальні зміни соціальноi ситуаціi розвитку, появу психологічних новоутворень, що лежать в основі соціальноi конфліктності підлітків, специфічного для підліткового віку самосприйняття та самовідчуття, можна стверджувати, що цей період онтогенетичного розвитку людини володіє значним стресогенним потенціалом. Підтвердженням цьому є значне зростання розладів емоційноi сфери, які трапляються саме у підлітковому віці. Даний віковий період характеризується частою появою акцентуацій характеру, невротичноi симптоматики, емоційноi нестійкості, що у сукупності приводить до девіацій та інших стійких порушень адаптаціi підростаючоi людини. Тому розвиток емоційноi сфери підлітків заслуговує на особливу увагу дослідників, результатом якоi має стати розробка дієвих, науково обґрунтованих заходів психологічноi допомоги, спрямованоi на подолання емоційних труднощів та повернення емоційності стабільності та благополуччя осіб, що знаходяться на порозі дорослого життя. Наукова новизна полягає у визначенні змісту поняття емоційноi нестійкості ii чинників та встановленні впливу методу символдрами при корекціi емоційноi нестійкість дітей підліткового віку. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 100 pages, 2 tables, 4 figures, 9 appendices. The list of links includes 76 sources. The object of research is the emotional sphere of adolescents. The psychological phenomenon that has become the subject of this qualification study belongs to those dispositional characteristics of the individual, the nature of which at present is not clearly defined. The problem of forming emotional stability is widely recognized in scientific circles and is widely recognized as an important factor in the subjective development of adolescents, as well as a prerequisite for their successful educational and cognitive activities in stressful circumstances. Given the crisis nature of the inner life of the individual in adolescence, radical changes in the social situation of development, the emergence of psychological neoplasms underlying the social conflict of adolescents, specific to adolescence self-perception and self-esteem, it can be argued that this period of ontogenetic human development potential. This is evidenced by the significant increase in emotional disorders that occur in adolescence. This age period is characterized by frequent occurrence of accentuations of character, neurotic symptoms, emotional instability, which together lead to deviations and other persistent disorders of adaptation of the adolescent. Therefore, the development of the emotional sphere of adolescents deserves special attention of researchers, which should result in the development of effective, scientifically sound measures of psychological assistance aimed at overcoming emotional difficulties and restoring emotional stability and well-being of adults. The scientific novelty is to determine the content of the concept of emotional instability and factors and to establish the influence of the method of symbol drama in the correction of emotional instability of adolescents. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject емоційна сфера uk
dc.subject емоційна нестійкість uk
dc.subject емоційна стійкість uk
dc.subject підлітковий вік uk
dc.subject метод символдрами uk
dc.subject emotional spher uk
dc.subject emotional instability uk
dc.subject emotional stability uk
dc.subject adolescents uk
dc.subject method of symboldrama uk
dc.title Корекція емоційної нестійкості підлітків методом символдрами uk
dc.title.alternative Correction of emotional instability of adolescents by symbol drama uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу