Інституційний репозитарій ЗНУ

Психокорекція процесу адаптації дитини до умов дошкільного закладу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Клочко, Світлана Олександрівна
dc.date.accessioned 2022-02-01T10:34:18Z
dc.date.available 2022-02-01T10:34:18Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6459
dc.description Клочко С. О. Психокорекція процесу адаптації дитини до умов дошкільного закладу : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник М. Г. Ткалич. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 92 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 92 сторінок, 5 рисунків, 3 таблиці, 5 додатків. Перелік посилань включає 77 джерел. Об’єкт дослідження_ це процес адаптації. Початок ХХ ст. характерний тим, що підростаюче покоління суттєво відрізняється від своїх попередників. Із дня свого народження вони зростають у принципово нових умовах і відвідування дитячого садка є для них важливим періодом у психосоціальному розвитку. Але не дивлячись на кардинальні зміни у соціальному та психофізіологічному розвитку дошкільників, є моменти, які супроводжують певні етапи в розвитку. Одним із таких моментів є процес адаптації дитини до умов дошкільного закладу, який викликає чимало труднощів та проблем.Серед низки причин, що викликають труднощі адаптаційного періоду слід відмітити деякі специфічні особливості дошкільного віку. Легкому звиканню до нового середовища (температурного режиму, розпорядку життєдіяльності, предметного середовища) перешкоджає недосконалість здатності до пристосування та висока вразливість дитячого організму внаслідок його морфологічної та функціональної незавершеності, через повільне підвищення працездатності нервової системи дітей дошкільного віку необхідність різкої зміни способу життя потребує великого нервового напруження, яке спричинює стан психічного стресу. Наукова новизна роботи полягає у розробці порад та циклу консультацій для батьків, спрямованих на попередження труднощів адаптації дітей до дошкільного закладу, а також формулюванні методичних рекомендацій для вихователів щодо збереження позитивного емоційного стану дитини в період адаптації. uk
dc.description.abstract EN : The work is set out on 92 pages, 5 figures, 3 tables, 5 appendices. The list of links includes 77 sources. Object of research: this is the process of adaptation. Early twentieth century. characterized by the fact that the younger generation is significantly different from its predecessors. From the day of their birth, they grow up in fundamentally new conditions and attending kindergarten is an important period in their psychosocial development. But despite the radical changes in the social and psychophysiological development of preschoolers, there are moments that accompany certain stages in development. One of such moments is the process of adaptation of the child to the conditions of the preschool institution, which causes many difficulties and problems. Among the number of reasons that cause difficulties in the adaptation period should be noted some specific features of preschool age. Easy acclimatization to the new environment (temperature, lifestyle, subject environment) is hampered by imperfect adaptability and high vulnerability of the child's body due to its morphological and functional incompleteness, due to the slow increase in the nervous system of preschool children. , which causes a state of mental stress. The scientific novelty of the work is to develop advice and a series of consultations for parents aimed at preventing difficulties in adapting children to preschool, as well as formulating guidelines for educators to maintain a positive emotional state of the child during adaptation. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject психокорекція uk
dc.subject емоційний стан uk
dc.subject діти uk
dc.subject дошкільний вік uk
dc.subject процес адаптації uk
dc.subject дошкільний заклад uk
dc.subject psychocorrection uk
dc.subject emotional state uk
dc.subject children uk
dc.subject preschool age uk
dc.subject adaptation process uk
dc.subject preschool institution uk
dc.title Психокорекція процесу адаптації дитини до умов дошкільного закладу uk
dc.title.alternative Psychocorrection of the child's adaptation to the conditions of the preschool institution uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу