Інституційний репозитарій ЗНУ

Психологічні особливості емоційного вигорання у педагогів дошкільної освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шум, Валерія Ігорівна
dc.date.accessioned 2022-02-01T12:02:38Z
dc.date.available 2022-02-01T12:02:38Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6474
dc.description Шум В. І. Психологічні особливості емоційного вигорання у педагогів дошкільної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Є. А. Клопота. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 71 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 71 сторінка, 5 малюнків, додатків 1. Перелік посилань включає 49 джерел. Об’єкт дослідження − процес емоційного вигорання особистості. Синдром емоційного вигорання (далі СЕВ) давно цікавить вчених різних країн світу. Проте, незважаючи на кількість проведених досліджень та наукових робіт на цю тему, його вивчення з кожним роком лише набуває значущості. У наш технологічний час, коли світ змінюється із шаленою швидкістю, а сьогодення диктує нові правила життя та праці в умовах адаптивного карантину, вимагаючи гнучкості та здобуття нових навичок, розробки й застосування нових підходів у, здавалося б, давно знайомих справах, таких як навчання або робота, проблема емоційного вигорання постає особливо гостро.Разом із оновленням системи дошкільної освіти відбувається оновлення педагогічної діяльності вихователів закладів дошкільної освіти (ЗДО). Модернізація освіти та впровадження нових засобів роботи зумовлює зростання вимог довихователя ЗДО. У нашій роботі ми хочемо приділити увагу дослідженню емоційного вигорання педагогів , як однієї з категорій працівників, які найбільш вразливі до прояву цього синдрому. Від психологічного благополуччя фахівця залежить якість виконання роботи, і її результативність. Наукова новизна роботи полягає у вивченні психологічних особливостей емоційного вигорання педагогів дошкільної освіти та визначенні чинників, які призводять до цього. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 71 pages, 5 figures, appendices 1. The list of references includes 49 sources. The object of research is the process of emotional burnout. Emotional burnout syndrome (hereinafter CME) has long been of interest to scientists around the world. However, despite the amount of research and scientific work on this topic, its study is becoming more important every year. In our technological age, when the world is changing at a breakneck pace, and today dictates new rules of life and work in adaptive quarantine, requiring flexibility and the acquisition of new skills, development and application of new approaches in seemingly familiar matters such as learning or work, the problem of emotional burnout is particularly acute. Modernization of education and introduction of new means of work leads to an increase in the requirements of the pre-educator ZDO. In our work, we want to pay attention to the study of emotional burnout of teachers as one of the categories of workers who are most vulnerable to the manifestation of this syndrome. The quality of work and its effectiveness depend on the psychological well-being of the specialist. The scientific novelty of the work is to study the psychological characteristics of emotional burnout of preschool teachers and determine the factors that lead to this. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject синдром емоційного вигорання uk
dc.subject психологічні особливості емоційного вигорання педагогів дошкільної освіти uk
dc.subject вихователі ЗДО uk
dc.subject рівень тривожності uk
dc.subject сформовані симптоми емоційного вигорання uk
dc.subject emotional burning syndrome uk
dc.subject psychological features of emotional burning of preschool education teachers uk
dc.title Психологічні особливості емоційного вигорання у педагогів дошкільної освіти uk
dc.title.alternative Psychological features of emotional burnout in teachers of preschool education uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу