Інституційний репозитарій ЗНУ

Психологічні особливості ціннісних орієнтацій та рольових установок в партнерських стосунках

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Яковчук, Дар’я Дмитрівна
dc.date.accessioned 2022-02-01T12:32:26Z
dc.date.available 2022-02-01T12:32:26Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6475
dc.description Яковчук Д. Д. Психологічні особливості ціннісних орієнтацій та рольових установок в партнерських стосунках : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник О. А. Лукасевич. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 74 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 74 сторінки, 2 таблиць, 4 додатки. Перелік посилань включає 61 джерело. Об’єкт дослідження − партнерські відносини. Партнерство – феномен, який досить широко представлений у таких галузях, як економіка, психологія, соціальна філософія. Економіка розглядає партнерство як етичний початок, як організаційний принцип. Воно означає визнання взаємозалежності та солідарності в соціальному контексті, а також визнання різноманітних соціальних інтересів окремих суспільних груп і, як наслідок, надання їм права брати участь у політичних та економічних процесах, у прийнятті управлінських рішень. Партнерство та участь покращують трудові відносини та психологічний клімат на підприємствах. У результаті службовці виявляють більше розуміння до проблем підприємства, вони активніші у підвищенні продуктивності та розподілі доходів. Зростання ролі соціального партнерства призводить до зміни традиційних колективних переговорів на спільні консультації між профспілками та підприємцями. Наукова новизна роботи полягає в тому, що був проведений комплексний аналіз існуючих точок зору в психологічній літературі щодо психологічних особливостей ціннісних орієнтацій та рольових установок у партнерських відносинах. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 74 pages, 2 tables, 4 appendices. The list of links includes 61 sources. The object of research is partnership. Partnership is a phenomenon that is widely represented in such fields as economics, psychology, and social philosophy. Economics views partnership as an ethical principle, as an organizational principle. It means recognizing interdependence and solidarity in the social context, as well as recognizing the diverse social interests of individual social groups and, consequently, giving them the right to participate in political and economic processes, in management decisions. Partnership and participation improve labor relations and the psychological climate in enterprises. As a result, employees show more understanding of the company's problems, they are more active in increasing productivity and income distribution. The growing role of social partnership is leading to a change in traditional collective bargaining to joint consultations between trade unions and entrepreneurs. The scientific novelty of the work is that a comprehensive analysis of existing views in the psychological literature on the psychological characteristics of value orientations and role attitudes in partnerships. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject партнерські відносини uk
dc.subject ціннісні орієнтації uk
dc.subject рольові установки uk
dc.subject partnership uk
dc.subject value orientations uk
dc.subject role installations uk
dc.title Психологічні особливості ціннісних орієнтацій та рольових установок в партнерських стосунках uk
dc.title.alternative Psychological features of value orientations and role attitudes in partnerships uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу