Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Корніленко, Наталя Андріївна | |
dc.date.accessioned | 2022-02-02T06:40:53Z | |
dc.date.available | 2022-02-02T06:40:53Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6484 | |
dc.description | Корніленко Н. А. Упровадження здоровʼязберігаючих технологій в практику роботи закладу дошкільної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник Г. З. Скірко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 72 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 72 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 70 джерел. Об’єкт дослідження: процес впровадження здоровʼязберігаючих технологій у роботу закладу дошкільної освіти. Предмет: сучасні здоровʼязбережувальні технології. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити програму використання здоровʼязберігаючих технологій в умовах закладу дошкільної освіти.У роботі проаналізовано стан актуальності проблеми збереження здоровʼя дошкільників; визначено сутність понять «фізичний розвиток», «психічний розвиток», проаналізовано рівень показників складових здоровʼя дошкільників; обгрунтовано значення використання педагогічної програми використання здоровʼязберігаючих технологій в умовах закладу дошкільної освіти. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 72 pages of printed text. The list of links includes 70 sources. Object of research: the process of implementing health technologies in the work of preschool education. Subject: modern health technologies. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the program of health-preserving technologies in the conditions of preschool education. The state of urgency of the problem of preserving the health of preschoolers is analyzed; the essence of the concepts "physical development", "mental development" is determined, the level of indicators of components of health of preschoolers is analyzed; the importance of using the pedagogical program of using health-preserving technologies in the conditions of preschool education is substantiated. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | дошкільний вік | uk |
dc.subject | здоровʼязберігаючі технології | uk |
dc.subject | фізичний розвиток | uk |
dc.subject | заклад дошкільної освіти | uk |
dc.subject | preschool-age | uk |
dc.subject | health-saving technologies | uk |
dc.subject | physical development | uk |
dc.subject | preschool institution | uk |
dc.title | Упровадження здоровʼязберігаючих технологій в практику роботи закладу дошкільної освіти | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |