Інституційний репозитарій ЗНУ

Упровадження здоровʼязберігаючих технологій в практику роботи закладу дошкільної освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Корніленко, Наталя Андріївна
dc.date.accessioned 2022-02-02T06:40:53Z
dc.date.available 2022-02-02T06:40:53Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6484
dc.description Корніленко Н. А. Упровадження здоровʼязберігаючих технологій в практику роботи закладу дошкільної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник Г. З. Скірко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 72 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 72 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 70 джерел. Об’єкт дослідження: процес впровадження здоровʼязберігаючих технологій у роботу закладу дошкільної освіти. Предмет: сучасні здоровʼязбережувальні технології. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити програму використання здоровʼязберігаючих технологій в умовах закладу дошкільної освіти.У роботі проаналізовано стан актуальності проблеми збереження здоровʼя дошкільників; визначено сутність понять «фізичний розвиток», «психічний розвиток», проаналізовано рівень показників складових здоровʼя дошкільників; обгрунтовано значення використання педагогічної програми використання здоровʼязберігаючих технологій в умовах закладу дошкільної освіти. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 72 pages of printed text. The list of links includes 70 sources. Object of research: the process of implementing health technologies in the work of preschool education. Subject: modern health technologies. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the program of health-preserving technologies in the conditions of preschool education. The state of urgency of the problem of preserving the health of preschoolers is analyzed; the essence of the concepts "physical development", "mental development" is determined, the level of indicators of components of health of preschoolers is analyzed; the importance of using the pedagogical program of using health-preserving technologies in the conditions of preschool education is substantiated. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject дошкільний вік uk
dc.subject здоровʼязберігаючі технології uk
dc.subject фізичний розвиток uk
dc.subject заклад дошкільної освіти uk
dc.subject preschool-age uk
dc.subject health-saving technologies uk
dc.subject physical development uk
dc.subject preschool institution uk
dc.title Упровадження здоровʼязберігаючих технологій в практику роботи закладу дошкільної освіти uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу