Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кубрак, Людмила Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2022-02-04T05:53:43Z | |
dc.date.available | 2022-02-04T05:53:43Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6499 | |
dc.description | Кубрак Л. В. Психолого-педагогічні умови організації інклюзивного середовища в сучасному закладі дошкільної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник М. А. Томченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 109 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 89 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 93 джерела. Мета дослідження – теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка ефективності психолого-педагогічних умов організації інклюзивного середовища в сучасному закладі дошкільної освіти. Об’єкт дослідження – інклюзивне середовище в сучасному закладі дошкільної освіти. Предмет дослідження – психолого-педагогічне забезпечення інклюзивного середовища в сучасному закладі дошкільної освіти. У роботі висвітлено теоретичні засади організації інклюзивного середовища в сучасному закладі дошкільної освіти; окреслено наукові витоки ключових понять дослідження; охарактеризовано сучасний стан та особливості інклюзивної освіти дітей дошкільного віку з особливими потребами в Україні; розкрито специфіку організації інклюзивного середовища в сучасному закладі дошкільної освіти; висвітлено психолого-педагогічне забезпечення інклюзивного середовища в сучасному закладі дошкільної освіти; окреслено розвиток методичної компетентності вихователів інклюзивних груп закладів дошкільної освіти; розкрито особливості взаємодії сім’ї та закладу дошкільної освіти у вихованні дітей з особливими потребами; експериментально перевірено ефективність педагогічних умов розвитку креативності молодших школярів. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 89 pages of printed text. The list of links includes 93 sources. The purpose of the study is a theoretical justification and experimental verification of the effectiveness of psychological and pedagogical conditions for the organization of an inclusive environment in a modern preschool institution. The object of research is an inclusive environment in a modern preschool institution. The subject of research - psychological and pedagogical support of an inclusive environment in a modern preschool institution. The paper highlights the theoretical foundations of the organization of an inclusive environment in a modern preschool institution; the scientific origins of key research concepts are outlined; the current state and features of inclusive education of preschool children with special needs in Ukraine are characterized; the specifics of the organization of an inclusive environment in a modern preschool institution are revealed; psychological and pedagogical support of an inclusive environment in a modern preschool institution is covered; the development of methodological competence of educators of inclusive groups of preschool education institutions is outlined; the peculiarities of interaction between the family and the preschool institution in the upbringing of children with special needs are revealed; the effectiveness of pedagogical conditions for the development of creativity of junior schoolchildren was experimentally tested. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | діти з особливими потребами | uk |
dc.subject | дошкільна освіта | uk |
dc.subject | інклюзивне освітнє середовище | uk |
dc.subject | інклюзія | uk |
dc.subject | психолого-педагогічні умови | uk |
dc.subject | толерантність | uk |
dc.subject | children with special needs | uk |
dc.subject | inclusion | uk |
dc.subject | inclusive educational environment | uk |
dc.subject | psychological and pedagogical conditions | uk |
dc.subject | pre-school education | uk |
dc.subject | tolerance | uk |
dc.title | Психолого-педагогічні умови організації інклюзивного середовища в сучасному закладі дошкільної освіти | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |