Інституційний репозитарій ЗНУ

Педагогічні умови використання дидактичної гри у сенсорному вихованні дітей дошкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Барбоніна, Світлана Сергіївна
dc.date.accessioned 2022-02-07T11:05:38Z
dc.date.available 2022-02-07T11:05:38Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6504
dc.description Барбоніна С. С. Педагогічні умови використання дидактичної гри у сенсорному вихованні дітей дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник С. В. Сиваш. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 77 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 77 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 69 джерел. Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні й експериментальній перевірці формувальних заходів на забезпечення педагогічних умов використання дидактичної гри у сенсорному вихованні дітей дошкільного віку. Об’єкт дослідження: процес сенсорногорозвитку дітей дошкільного віку. Предмет дослідження: формувальні заходи, що забезпечують педагогічні умови використання дидактичної гри у сенсорному вихованні дітей дошкільного віку. У роботі визначено особливості сенсорного розвитку дітей дошкільного віку; охарактеризовано дидактичну гру як засіб формування пізнавальних процесів у дітей дошкільного віку; досліджено стан сформованості сенсорних можливостей у дошкільників; розроблено, обґрунтовано та перевірено ефективність методики використання дидактичних ігор у процесі формування сенсорної чутливості дітей дошкільного віку; проведено кількісний та якісний аналіз ефективності методики використання дидактичних ігор у становленні процесів сенситивного розвитку дитини. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 77 pages of printed text. The list of links includes 69 sources. The purpose of the research is to theoretically substantiate and experimentally test the formative measures to ensure the pedagogical conditions for the use of didactic games in the sensory education of preschool children. Object of research: the process of sensory development of preschool children. Subject of research: formative measures that provide pedagogical conditions for the use of didactic games in the sensory education of preschool children. The peculiarities of sensory development of preschool children are determined in the work; didactic game as a means of forming cognitive processes in preschool children is characterized; the state of formation of sensory abilities in preschoolers is studied; developed, substantiated and tested the effectiveness of the method of using didactic games in the process of forming sensory sensitivity of preschool children; a quantitative and qualitative analysis of the effectiveness of the method of using didactic games in the formation of the processes of sensitive development of the child. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject дидактична гра uk
dc.subject діти дошкільного віку uk
dc.subject сенсорний розвиток uk
dc.subject виховання uk
dc.subject заклади дошкільної освіти uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.subject didactic game uk
dc.subject preschool children uk
dc.subject sensory development uk
dc.subject education uk
dc.subject preschool education uk
dc.title Педагогічні умови використання дидактичної гри у сенсорному вихованні дітей дошкільного віку uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу