dc.contributor.author |
Беккер, Ксенія Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-02-07T11:23:08Z |
|
dc.date.available |
2022-02-07T11:23:08Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6505 |
|
dc.description |
Беккер К. О. Розвиток емоційного інтелекту в дітей старшого дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник Л. М. Шульга. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 76 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Робота викладена на 76 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 80 джерел. Мета дослідження: теоретичне обґрунтування, розроблення та експериментальна перевірка запровадженої системи інтерактивних технологій з розвитку емоційного інтелекту дітей старшого дошкільного віку. Об’єкт дослідження:розвиток емоційного інтелекту дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження:система інтерактивних технологій з розвитку емоційного інтелекту дітей старшого дошкільного віку.У роботі проаналізовано сутність ключових понять дослідження; з’ясовано стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії та практиці сучасної дошкільної освіти; розроблено критерії та показники, виявлено рівні розвитку емоційного інтелекту в дітей старшого дошкільного віку; теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови з розвитку емоційного інтелекту в дітей старшого дошкільного віку. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The work is presented on 76 pages of printed text. The list of links includes 80 sources. The purpose of the study: theoretical justification, development and experimental verification of the introduced system of interactive technologies for the development of emotional intelligence of older preschool children. Object of research: development of emotional intelligence of older preschool children. Subject of research: the system of interactive technologies for the development of emotional intelligence of older preschool children. The essence of key research concepts is analyzed in the work; the state of the researched problem in the pedagogical theory and practice of modern preschool education is clarified; developed criteria and indicators, identified levels of development of emotional intelligence in older preschool children; theoretically substantiated and experimentally tested pedagogical conditions for the development of emotional intelligence in older preschool children. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
розвиток |
uk |
dc.subject |
емоційний інтелект |
uk |
dc.subject |
інтерактивні технології |
uk |
dc.subject |
старший дошкільний вік |
uk |
dc.subject |
development |
uk |
dc.subject |
emotional intelligence |
uk |
dc.subject |
interactive technologies |
uk |
dc.subject |
older preschool age |
uk |
dc.title |
Розвиток емоційного інтелекту в дітей старшого дошкільного віку |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |