Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Беккер, Ксенія Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2022-02-07T11:23:08Z | |
dc.date.available | 2022-02-07T11:23:08Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6505 | |
dc.description | Беккер К. О. Розвиток емоційного інтелекту в дітей старшого дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник Л. М. Шульга. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 76 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 76 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 80 джерел. Мета дослідження: теоретичне обґрунтування, розроблення та експериментальна перевірка запровадженої системи інтерактивних технологій з розвитку емоційного інтелекту дітей старшого дошкільного віку. Об’єкт дослідження:розвиток емоційного інтелекту дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження:система інтерактивних технологій з розвитку емоційного інтелекту дітей старшого дошкільного віку.У роботі проаналізовано сутність ключових понять дослідження; з’ясовано стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії та практиці сучасної дошкільної освіти; розроблено критерії та показники, виявлено рівні розвитку емоційного інтелекту в дітей старшого дошкільного віку; теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови з розвитку емоційного інтелекту в дітей старшого дошкільного віку. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 76 pages of printed text. The list of links includes 80 sources. The purpose of the study: theoretical justification, development and experimental verification of the introduced system of interactive technologies for the development of emotional intelligence of older preschool children. Object of research: development of emotional intelligence of older preschool children. Subject of research: the system of interactive technologies for the development of emotional intelligence of older preschool children. The essence of key research concepts is analyzed in the work; the state of the researched problem in the pedagogical theory and practice of modern preschool education is clarified; developed criteria and indicators, identified levels of development of emotional intelligence in older preschool children; theoretically substantiated and experimentally tested pedagogical conditions for the development of emotional intelligence in older preschool children. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | розвиток | uk |
dc.subject | емоційний інтелект | uk |
dc.subject | інтерактивні технології | uk |
dc.subject | старший дошкільний вік | uk |
dc.subject | development | uk |
dc.subject | emotional intelligence | uk |
dc.subject | interactive technologies | uk |
dc.subject | older preschool age | uk |
dc.title | Розвиток емоційного інтелекту в дітей старшого дошкільного віку | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |