Інституційний репозитарій ЗНУ

Анімаційна діяльність соціального педагога з дітьми з особливими потребами

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бєлогурова, Ганна Андріївна
dc.date.accessioned 2022-02-09T06:02:00Z
dc.date.available 2022-02-09T06:02:00Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6507
dc.description Бєлогурова Г. А. Анімаційна діяльність соціального педагога з дітьми з особливими потребами : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник М. О. Гладиш. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 74 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота: 74 с., 8 таблиць, 1 рисунок, 81 джерело. Об’єкт дослідження: анімаційна діяльність соціального педагога з дітьми з особливими потребами. Предмет дослідження: зміст, форми та методи анімаційної діяльності соціального педагога з дітьми з особливими потребами. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити зміст, форми та методи анімаційної діяльності соціального педагога з дітьми з особливими потребами. Методи дослідження: теоретичні – аналіз та синтез наукових джерел з проблем соціалізації з особливими освітніми потребами; аналіз нормативних документів з теми дослідження; порівняння, узагальнення та систематизація науково-теоретичних даних для вивчення стану розробленості проблеми та шляхів її вирішення; емпіричні – цілеспрямоване спостереження, бесіди, метод експертних оцінок; педагогічний експеримент. Теоретичне значення роботи полягає у комплексному підході до анімаційної діяльності соціального педагога з дітьми з особливими потребами. Практичне значення роботи полягає у розробці анімаційної соціально-педагогічної програми для дітей з особливими потребами в умовах відділення реабілітації дітей з інвалідністю територіального центру соціального обслуговування. Галузь використання: система соціальних служб, заклади дошкільної освіти. uk
dc.description.abstract EN : The qualification work consists of an introduction, 2 sections, findings, a list of references (81 items), and 2 appendices on 6 pages. The qualification work is 87 pages long, 80 of them – main text. There are 8 tables and 1 illustration. The qualification work gives a theoretical review and describes an experimental study on the socialization of children with special needs by means of animation activities. The research object: the animation activity of a social pedagogue with children with needs. The research subject: the content, forms and methods of the animation activity of a social pedagogue with children with needs. The research purpose: theoretical background and experimental verification of the content, forms and methods of the animation activity of a social pedagogue with children with needs. The research tasks are: - to determine the essence of the concept of "animation activity" in social and pedagogical work; - to provide psychological and pedagogical characteristics of children with special needs of preschool age; - to highlight the foreign experience of animation socio-pedagogical activities with children with special needs; - to develop and implement an animation program of a social pedagogue to work with children with special needs; - to verify experimentally the effectiveness of the implemented programme. The section 1 of the qualification work “Theoretical foundations of the animation activity of a social pedagogue with children with needs” examines the features highlights the essence and content of animation socio-pedagogical activities. It considers children with special needs as subjects of animation activities of a social pedagogue; describes the foreign experience of animation socio-pedagogical activities with children with special needs. In the second section of the work “Experimental animation work of a social pedagogue with children with special needs” shows the results of the stated, formative and control stages of the experiment on the socialization of preschool children with special needs in the conditions of the territorial center of social service. The analysis of the results has proved the effectiveness of the developed and implemented programme. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject соціалізація uk
dc.subject соціалізованість uk
dc.subject анімаційна діяльність uk
dc.subject порушення розвитку uk
dc.subject діти з особливими потребами uk
dc.subject реаблітація uk
dc.subject socialization uk
dc.subject animation uk
dc.subject developmental disorders uk
dc.subject children with special needs uk
dc.subject rehabilitation uk
dc.title Анімаційна діяльність соціального педагога з дітьми з особливими потребами uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу