Інституційний репозитарій ЗНУ

Напрями удосконалення надання державних послуг з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лебеденко, Ольга Володимирівна
dc.date.accessioned 2022-02-22T07:47:31Z
dc.date.available 2022-02-22T07:47:31Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6573
dc.description Лебеденко О. В. Напрями удосконалення надання державних послуг з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 281 "Публічне управління та адміністрування" / наук. керівник Н. П. Капітаненко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 127 с. uk
dc.description.abstract UA : В кваліфікаційній роботі проаналізовано методологічні засади управління інформаційно-комунікаційними технологіями в державних закладах. Методологія дослідження включає принципи системного аналізу для структуризації процесів управління, що допомагають вирішити поставлені завдання з удосконалення надання державних послуг з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій та висвітлюють сутність інформаційної системи організації, включаючи ключові аспекти умов її функціонування та обмежень. Досліджено стан інформаційно-комунікаційних технологій в сфері охорони здоров’я (на прикладі КНП «Міська лікарня №1» ЗМР). Визначено основні проблеми, що перешкоджають повноцінному розвитку даної сфери. Надано рекомендації щодо удосконалення надання послуг з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій та розроблено практичні рекомендації удосконалення надання державних послуг з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. uk
dc.description.abstract EN : The methodological principles of information and communication technologies management in state institutions are analyzed in the qualification work. The research methodology includes the principles of systems analysis for structuring management processes, which help to solve the tasks of improving the provision of public services using modern information and communication technologies and highlight the essence of the organization's information system, including key aspects of its functioning and limitations. The state of information and communication technologies in the field of health care was studied (on the example of KNP «City Hospital №1» ZMR). The main problems that hinder the full development of this area have been identified. Recommendations for improving the provision of services using modern information and communication technologies and practical recommendations for improving the provision of public services using modern information and communication technologies. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject державні послуги uk
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології uk
dc.subject удосконалення uk
dc.subject телемедицина uk
dc.subject система охорони здоров’я uk
dc.subject government bars uk
dc.subject information and communication technologies uk
dc.subject improvements uk
dc.subject telemedecine uk
dc.subject health system uk
dc.title Напрями удосконалення надання державних послуг з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу