UA : Розглядається площина можливостей і динаміка розвитку сучасної освіти в умовах
інформаційного суспільства, визначається зміст поняття,напрями компетентної моделі
вищої освіти, які зумовлені загальноєвропейською та світовою тенденцією до інтеграції та
глобалізації, зміною освітньої парадигми щодо поліструктурності дослідницьких,
проектних, управлінських знань. Висвітлюються проблеми взаємозв’язку інформаційного та
освітнього процесів, впровадження напрямів інноваційних технологій підготовки
спеціалістів ВНЗ: формування інформаційної компетентності як засобу розвитку
універсальних навичок критичного мислення; відтворення ролі міжпредметних зв’язків як
засобу формування професійної мотивації розвитку особистісних характеристик
студентів, їх здібностей до творчої самореалізації; створення «центрів трансферу
технологій» на базі наукових центрів ВНЗ. Визначається сучасна ключова інноваційна ідея
освіти, що відтворює цілісність її результату завдяки орієнтованому комплексному підходу.
RU : Рассматривается плоскость возможностей и динамика развития современного
образования в условиях информационного общества, определяется содержание понятия,
направления компетентной модели высшего образования, обусловленные общеевропейской и
мировой тенденцией к интеграции и глобализации, изменением образовательной парадигмы
по полиструктурности исследовательских, проектных, управленческих знаний. Освещаются
проблемы взаимосвязи информационного и образовательного процессов, внедрение
направлений инновационных технологий подготовки специалистов вузов: формирование
информационной компетентности как средства развития универсальных навыков
критического мышления; воспроизведения роли межпредметных связей как средства
формирования профессиональной мотивации развития личностных характеристик
студентов, их способностей к творческой самореализации; создание «центров трансфера
технологий» на базе научных центров вузов. Определяется современная ключевая
инновационная идея образования, воспроизводится целостность ее результата благодаря
ориентированному комплексному подходу.
EN : The plane of the opportunities and dynamics of development of modern education in the
information society is determined by the content of the concept, the direction of the competent
model of higher education due to the European and global trend towards integration and
globalization, changing the educational paradigm of Polystructural research, design, management
knowledge. Highlights the challenges of the information and the relationship of the educational
process, introduction of innovative technologies directions of training specialists of high schools:
the formation of information competence as a means of universal critical thinking skills; playing the
role of interdisciplinary relations as a means of formation of professional motivation of the personal
characteristics of students and their ability to self-actualization; the creation of «technology
transfer centers» based on university research centers. Determined modern key innovative idea of
education reproduces the integrity of its results through focused integrated approach.