Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування філософської культури вчителя як процес

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Македонська, Світлана Іванівна
dc.contributor.author Македонская, Светлана Ивановна
dc.contributor.author Makedonskaia, Svetlana
dc.date.accessioned 2018-05-30T06:15:01Z
dc.date.available 2018-05-30T06:15:01Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Македонська, С. І. Формування філософської культури вчителя як процес / С. І. Македонська // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії / ред. В. Г. Воронкова. - Запоріжжя, 2016. - Вип. 64 (2016). - C. 191 - 205 uk
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/687
dc.description.abstract UA : В статті розкривається формування філософської культури вчителя як процес, що включає аналіз сил, джерел, протиріч, подолання яких впливає на риси певного способу життєдіяльності, націленого на формування духовних орієнтирів особистості і суспільства. В статті розкрито компоненти філософської культури вчителя, які є сукупністю різноманітних складників – даних, символів, сигналів, знаків, фактів, інформації, які в сукупності представляють знання, яке або вступає в конфлікт з суспільством і особистістю, або сприяє подоланню суперечностей, на основі яких відбувається гуманізація суспільства. Виявлено внутрішні і зовнішні протиріччя філософської культури вчителя, вирішення, яких розгортається в контексті трансформації знань в дійсність, і націлено на досягнення цілісності об’єкта (особистості, суспільства, групи). Зроблено висновок, що рушійні сили розвитку філософської культури вчителя, а саме – духовно-культурне відродження і єдність нації, економічний розвиток і стабільність країни, інформатизація і передові технології, які входять в дискурс сучасної філософської культури, впливають на вирішення протиріч і формування філософської культури як процесу. uk
dc.description.abstract RU : В статье расрывается формирование философской культуры учителя как процесс, что включает анализ сил, источников, противоречий, преодоление которых влияет на черты определенного способа жизнедеятельности, нацеленного на формирование духовных ориентиров личности и общества. В статье раскрыты компоненты философской культуры учителя, которые есть совокупностью разнообразных составляющих, – данных, символов, сигналов, знаков, фактов, информации, которые в совокупности представляют знание, которое либо вступает в конфликт с обществом и личностью, либо способствуют проеодолекнию противоречий, на основе которых происходит гуманизация общества. Выявлены внутренние и внешние противоречия философской культуры учителя, разрешение которых разворачивается в контексте трансформации знаний в действительность, и нацелено на достижение целостности объекта (личности, общества, группы). Сделан взвод, что движущие силы развития философской кульутры учителя, а именно – духовно-культурное возрождение и единство нации, экономическое развитие и стабильность государства, информатизация и передовые технологии, которые входять в дискурс современной философской культуры, влияют на разрешение противоречий и формирование философской культуры как процесса. uk
dc.description.abstract EN : In article formation of philosophical culture of the teacher as process that includes the analysis of forces, sources, contradictions which overcoming influences lines of the certain way of activity aimed at formation of spiritual ancestors of the personality and society reveals. In article components of philosophical culture of the teacher which are set of various components, – data, symbols, signals, signs, the facts, information which in total represent knowledge which or enters the conflict to society and the personality are opened, or promote overcoming of contradictions on the basis of which there is a humanization of society. Internal and external contradictions of philosophical culture of the teacher which permission is developed in the context of transformation of knowledge in reality are revealed, and is aimed at achievement of integrity of object (the personality, society, group). The platoon is made that driving forces of development of philosophical culture of the teacher, namely – spiritual and cultural revival and unity of the nation, economic development and stability of the state, informatization and advanced technologies which enter a discourse of modern philosophical culture, influence resolution of conflicts and formation of philosophical culture as process. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher ЗДІА uk
dc.subject філософська культура вчителя uk
dc.subject філософська культура як процес uk
dc.subject складові філософської культури uk
dc.subject протиріччя філософської культури uk
dc.subject джерела філософської культури uk
dc.subject рушійні сили філософської культури вчителя uk
dc.subject философкая культура учителя uk
dc.subject философская культура как процесс uk
dc.subject составляющие философской культуры uk
dc.subject противоречия философчкой культуры uk
dc.subject источники философской культуры uk
dc.subject движущие силы философской культуры учителя uk
dc.subject philosophical culture of the teacher uk
dc.subject philosophical culture as process uk
dc.subject components of philosophical culture uk
dc.subject contradiction of philosophical culture uk
dc.subject sources of philosophical culture uk
dc.subject driving forces of philosophical culture of the teacher uk
dc.title Формування філософської культури вчителя як процес uk
dc.title.alternative Формирование философской культуры учителя как процесс uk
dc.title.alternative Formation of philosophical culture of the teacher as process uk
dc.type Стаття uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу