UA : В статті досліджується проблема смислу речення (висловлювання) в науковому
пізнанні в контексті логічного аналізу. Показано, що положення науки, як і положення
філософії та логіки, без належної аргументації втрачають смисл. Виявлена роль мови в
логічному обґрунтуванні теоретичних доказів і емпіричних фактів. Здійснено аналіз
проблеми істинності та хибності знання у ситуації визначення (definiens) положень науки.
Аргументується, що результатом логічного аналізу повинно стати точно визначене знання,
яке чітко виражає свій смисл.
RU :В статье исследуется проблема смысла предложения (высказывания) в научном
познании в контексте логического анализа. Показано, что положения науки, как и
положения философии и логики, без соответствующей аргументации теряют смысл.
Выяснена роль языка в логическом обосновании теоретических доказательств и
эмпирических фактов. Осуществлен анализ проблемы истинности и ложности знания в
ситуации определения (definiens) положений науки. Аргументируется, что результатом
логического анализа должно стать точно определенное знание, которое четко выражает
смысл.
EN : In the paper the problem of the meaning of sentences (statements) in scientific knowledge in
the context of logical analysis is considered. It is shown that the position of science as well as the
provision of philosophy and logic, without proper arguments loses their sense. The role of language
in the rationale of theoretical evidences and empirical facts is revealed. A problem of truth and
falsity of knowledge in the situation of definition (definiens) of science provisions is analyzed. It is
argued that the result of logical analysis should be precisely defined knowledge, which clearly
expresses its meaning.