Інституційний репозитарій ЗНУ

Освіта в інформаційному суспільстві: очікування і виклики

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бойко, А. І.
dc.contributor.author Бойко, А. И.
dc.contributor.author Boyko, Angela
dc.date.accessioned 2018-06-19T10:35:25Z
dc.date.available 2018-06-19T10:35:25Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Бойко, А. І. Освіта в інформаційному суспільстві: очікування і виклики / А. І. Бойко // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії / ред. В. Г. Воронкова. - Запоріжжя, 2015. - Вип. 63 (2015). - C. 167 - 176 uk
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/747
dc.description.abstract UA : У статті проаналізовано очікування і вимоги інформаційного суспільства до освіти. Освіта в умовах інформаційного суспільства покликана формувати інноваційну людину. Освіта є фактором самовдосконалення, який супроводжує активне соціальне буття людини. В умовах інформаційного суспільства освіта має формувати здатність особистості до креативності як можливості приймати неординарні рішення. Освіта покликана перейти від моделі наповнення знаннями до самоактуалізації особистості, що прагне знань в суспільстві швидкоплинних змін і постійно оновленої інформації. Освіта, як діяльність, за допомогою якої здійснюється особистісне зростання людини в системі нових економічних реалій, породжених інформаційним суспільством, набуває безпрецедентного значення. uk
dc.description.abstract RU : В статье проанализированы ожидания и вызовы информационного общества к образованию как процессу получения новых знаний. Образование в условиях информационного общества призвано формировать инновационного человека. Образование рассматривается как фактор самоусовершенствования, которое сопровождает активное социальное бытие личности. В условиях информационного общества образование должно формировать способность личности к креативности как возможности принимать неординарные решения. Образование должно перейти от модели наполнения знаниями к самоактуализации личности, которая стремится к получению знаний в обществе быстрых изменений и информации, которая постоянно обновляется. Образование как деятельность, при помощи которой осуществляется личностный рост в системе новых экономических реалий, воспроизведенных информационным обществом, приобретает беспрецедентное значение. uk
dc.description.abstract EN :The expectations and requirements of the information society to education are analyzed in the article. Education in the information society aims to generate innovative person. Education is a factor of self-improvement that accompanies active social human existence. In the information society education has the ability to form individual creativity as the ability to take creative solutions. Education aims to move from a model of filling knowledge to self-actualization, seeking knowledge in a society of fast changes and constantly updated information. Education, as an activity, through which the personal growth of man in the system of market relations is done, acquires unprecedented historical significance. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher ЗДІА uk
dc.subject освіта uk
dc.subject інформаційне суспільство uk
dc.subject креативність uk
dc.subject самоактуалізація особистості uk
dc.subject інноваційна людина uk
dc.subject образование uk
dc.subject информационное общество uk
dc.subject креативность uk
dc.subject самоактуализация личности uk
dc.subject инновационный человек uk
dc.subject education uk
dc.subject information society uk
dc.subject creativity uk
dc.subject self-actualization uk
dc.subject innovative people uk
dc.title Освіта в інформаційному суспільстві: очікування і виклики uk
dc.title.alternative Образование в информационном обществе: ожидания и вызовы uk
dc.title.alternative Education in the information society: expectations and challenges uk
dc.type Стаття uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу