Інституційний репозитарій ЗНУ

Особливості маркетингових факторів забезпечення міжнародної конкурентоспроможності підприємства.

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Астахова, І. Е.
dc.contributor.author Астахова, И. Э.
dc.contributor.author Astakhova, I.
dc.date.accessioned 2018-10-05T06:22:17Z
dc.date.available 2018-10-05T06:22:17Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Астахова І. Е. Особливості маркетингових факторів забезпечення міжнародної конкурентоспроможності підприємства. / І. Е. Астахова //Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії / ред. О. В. Коваленко. - Запоріжжя, 2018. - Вип. 1 (13). - C. 65 - 68 uk
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/852
dc.description.abstract UA : У статті досліджено чинники забезпечення міжнародної конкурентоспроможності підприємства. Виявлено їх значущість для успішного функціонування національних підприємств на міжнародному ринку. Проаналізовано класифікацію факторів впливу на конкурентоспроможність підприємства. Представлено структуру конкурентного середовища підприємства. Виявлено взаємозв’язок основних складників міжнародної конкурентоспроможності, конкурентних переваг і конкурентного статусу підприємства. uk
dc.description.abstract RU : В статье исследованы факторы обеспечения международной конкурентоспособности предприятия. Выявлена их значимость для успешного функционирования национальных предприятий на международном рынке. Проанализирована классификация факторов влияния на конкурентоспособность предприятия. Представлена структура конкурентной среды предприятия. Выявлена взаимосвязь основных составляющих международной конкурентоспособности, конкурентных преимуществ и конкурентного статуса предприятия. uk
dc.description.abstract EN : In the article the factors of ensuring the international competitiveness of the enterprise were investigated, their significance for the successful functioning of national enterprises in the international market was revealed. The classification of factors of influence on enterprise competitiveness was analyzed. The structure of the company's competitive environment was presented. The interrelation of the main components of international competitiveness, competitive advantages and competitive status of the enterprise was revealed. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher ЗДІА uk
dc.subject міжнародна конкурентоспроможність uk
dc.subject міжнародний ринок uk
dc.subject фактори конкуренції uk
dc.subject конкурентне середовище uk
dc.subject конкурентний статус uk
dc.subject международная конкурентоспособность uk
dc.subject международный рынок uk
dc.subject факторы конкуренции uk
dc.subject конкурентная среда uk
dc.subject конкурентный статус uk
dc.subject international competitiveness uk
dc.subject international market uk
dc.subject competitive factors uk
dc.subject competitive environment uk
dc.subject competitive status uk
dc.title Особливості маркетингових факторів забезпечення міжнародної конкурентоспроможності підприємства. uk
dc.title.alternative Особенности маркетинговых факторов обеспечения международной конкурентоспособности предприятия. uk
dc.title.alternative Features of marketing factors of ensuring the international competitiveness of the enterprise. uk
dc.type Стаття uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу