Інституційний репозитарій ЗНУ

Сегментування роздрібних торговельних підприємств.

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зборовська, О. М.
dc.contributor.author Зборовская, О. М
dc.contributor.author Zborovs’ka, О. М.
dc.contributor.author Марков, Б. М.
dc.contributor.author Markov, B. M.
dc.date.accessioned 2018-10-09T06:48:22Z
dc.date.available 2018-10-09T06:48:22Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Зборовська О. М. Сегментування роздрібних торговельних підприємств. / О. М. Зборовська, Б. М. Марков //Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії / ред. О. В. Коваленко. - Запоріжжя, 2018. - Вип. 1 (13). - C. 114 - 120 uk
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/862
dc.description.abstract UA : У статті проаналізовано основні теоретико-методологічні підходи до визначення сутності та методів сегментування. Визначено, що під час сегментування підприємств, зокрема підприємств роздрібної торгівлі, необхідно застосовувати особливі підходи та методи. Запропоновано перелік ознак для сегментації роздрібних торговельних підприємств, таких як географічне розташування, рівень обігу продукції на підприємстві, торгова площа, спеціалізація, кількість товарних позицій, специфіка діяльності (магазини/кіоски/автоза- правні станції). Здійснено сегментування роздрібних торговельних підприємств за 2012–2016 рр uk
dc.description.abstract RU : В статье проанализированы основные теоретико-методологические подходы к определению сущности и методов сегментации. Определено, что при сегментации предприятий, в том числе предприятий розничной торговли, необходимо применять особенные подходы и методы. Предложен перечень признаков для сегментации розничных торговых предприятий, таких как географическое расположение, уровень оборота продукции на предприятии, торговая площадь, специализация, количество товарных позиций, специфика деятельности (магазины/киоски/автозаправочные станции). Осуществлена сегментация розничных торговых предприятий за 2012–2016 гг. uk
dc.description.abstract EN : The article analyzes the main theoretical and methodological approaches to the definition of the essence and methods of segmentation. This allowed generalizing the following: segmentation can be defined as the selection of certain groups of homogeneous objects based on their generality and a unified approach to their study. A list of features for segmentation of retail trade enterprises has been defined: geographical location, level of turnover at the enterprise, trading area, specialization, quantity of commodity items, specificity of the activities (shops/kiosks/gas stations). By segmenting the retail trade enterprises for the years of 2012–2016. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher ЗДІА uk
dc.subject сегментування uk
dc.subject роздрібна торгівля uk
dc.subject підприємство uk
dc.subject метод uk
dc.subject спеціалізація uk
dc.subject сегментация uk
dc.subject розничная торговля uk
dc.subject предприятие uk
dc.subject специализация uk
dc.subject segmentation uk
dc.subject retail trade uk
dc.subject enterprise uk
dc.subject method uk
dc.subject specialization uk
dc.title Сегментування роздрібних торговельних підприємств. uk
dc.title.alternative Сегментация розничных торговых предприятий. uk
dc.title.alternative Segmentation retail trade enterprises. uk
dc.type Стаття uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу