dc.contributor.author |
Ігнатуша, Дар’я Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-12-19T11:14:43Z |
|
dc.date.available |
2022-12-19T11:14:43Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/8991 |
|
dc.description |
Ігнатуша Д. В. Особливості початкової освіти Канади : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник О. О. Андрющенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 66 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Робота викладена на 65 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 66 джерел. Об’єкт дослідження: становлення та розвиток початкової освіти Канади. Предмет дослідження: особливості початкової освіти Канади в умовах реформ в освіті. Мета дослідження: з’ясувати особливості початкової освіти Канади. У кваліфікаційній роботі обґрунтовано тенденції розвитку початкової освіти в руслі політико-нормативних, соціально-економічних, соціально-культурних зв’язків в освітньому середовищі Канади; уточнено: поняттєво-категоріальний апарат дослідження наукової проблеми (курікулум, тенденції, розвиток, навчальна програма, початкова освіта, ключові компетентності); визначено вплив концепції ключових компетентностей на переробку навчальних програм початкової освіти. |
uk |
dc.description.abstract |
EN: The work is presented on 65 pages of printed text. The list of references includes 66 sources. The object of research: formation and development of primary education in Canada. The subject of the study: peculiarities of primary education in Canada in the conditions of reforms in education. The purpose of the study: to find out the features of primary education in Canada. The qualifying work substantiates the development trends of primary education in the direction of political-normative, socio-economic, socio-cultural relations in the educational environment of Canada; clarified: the conceptual and categorical apparatus of scientific problem research (curriculum, trends, development, curriculum, primary education, key competencies); the impact of the concept of key competencies on the revision of primary education curricula is determined. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
Канада |
uk |
dc.subject |
початкова освіта |
uk |
dc.subject |
ключові компетентності |
uk |
dc.subject |
типова програма |
uk |
dc.subject |
Сanada |
uk |
dc.subject |
primary education |
uk |
dc.subject |
key competencies |
uk |
dc.subject |
typical curriculum |
uk |
dc.title |
Особливості початкової освіти Канади |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |