Інституційний репозитарій ЗНУ

Особливості початкової освіти Канади

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ігнатуша, Дар’я Володимирівна
dc.date.accessioned 2022-12-19T11:14:43Z
dc.date.available 2022-12-19T11:14:43Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/8991
dc.description Ігнатуша Д. В. Особливості початкової освіти Канади : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник О. О. Андрющенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 66 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 65 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 66 джерел. Об’єкт дослідження: становлення та розвиток початкової освіти Канади. Предмет дослідження: особливості початкової освіти Канади в умовах реформ в освіті. Мета дослідження: з’ясувати особливості початкової освіти Канади. У кваліфікаційній роботі обґрунтовано тенденції розвитку початкової освіти в руслі політико-нормативних, соціально-економічних, соціально-культурних зв’язків в освітньому середовищі Канади; уточнено: поняттєво-категоріальний апарат дослідження наукової проблеми (курікулум, тенденції, розвиток, навчальна програма, початкова освіта, ключові компетентності); визначено вплив концепції ключових компетентностей на переробку навчальних програм початкової освіти. uk
dc.description.abstract EN: The work is presented on 65 pages of printed text. The list of references includes 66 sources. The object of research: formation and development of primary education in Canada. The subject of the study: peculiarities of primary education in Canada in the conditions of reforms in education. The purpose of the study: to find out the features of primary education in Canada. The qualifying work substantiates the development trends of primary education in the direction of political-normative, socio-economic, socio-cultural relations in the educational environment of Canada; clarified: the conceptual and categorical apparatus of scientific problem research (curriculum, trends, development, curriculum, primary education, key competencies); the impact of the concept of key competencies on the revision of primary education curricula is determined. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject Канада uk
dc.subject початкова освіта uk
dc.subject ключові компетентності uk
dc.subject типова програма uk
dc.subject Сanada uk
dc.subject primary education uk
dc.subject key competencies uk
dc.subject typical curriculum uk
dc.title Особливості початкової освіти Канади uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу