Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ігнатуша, Дар’я Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2022-12-19T11:14:43Z | |
dc.date.available | 2022-12-19T11:14:43Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/8991 | |
dc.description | Ігнатуша Д. В. Особливості початкової освіти Канади : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник О. О. Андрющенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 66 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 65 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 66 джерел. Об’єкт дослідження: становлення та розвиток початкової освіти Канади. Предмет дослідження: особливості початкової освіти Канади в умовах реформ в освіті. Мета дослідження: з’ясувати особливості початкової освіти Канади. У кваліфікаційній роботі обґрунтовано тенденції розвитку початкової освіти в руслі політико-нормативних, соціально-економічних, соціально-культурних зв’язків в освітньому середовищі Канади; уточнено: поняттєво-категоріальний апарат дослідження наукової проблеми (курікулум, тенденції, розвиток, навчальна програма, початкова освіта, ключові компетентності); визначено вплив концепції ключових компетентностей на переробку навчальних програм початкової освіти. | uk |
dc.description.abstract | EN: The work is presented on 65 pages of printed text. The list of references includes 66 sources. The object of research: formation and development of primary education in Canada. The subject of the study: peculiarities of primary education in Canada in the conditions of reforms in education. The purpose of the study: to find out the features of primary education in Canada. The qualifying work substantiates the development trends of primary education in the direction of political-normative, socio-economic, socio-cultural relations in the educational environment of Canada; clarified: the conceptual and categorical apparatus of scientific problem research (curriculum, trends, development, curriculum, primary education, key competencies); the impact of the concept of key competencies on the revision of primary education curricula is determined. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | Канада | uk |
dc.subject | початкова освіта | uk |
dc.subject | ключові компетентності | uk |
dc.subject | типова програма | uk |
dc.subject | Сanada | uk |
dc.subject | primary education | uk |
dc.subject | key competencies | uk |
dc.subject | typical curriculum | uk |
dc.title | Особливості початкової освіти Канади | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |