Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Малахова, Валерія Вадимівна | |
dc.date.accessioned | 2022-12-19T11:22:00Z | |
dc.date.available | 2022-12-19T11:22:00Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/8993 | |
dc.description | Малахова В. В. Розвиток логічного мислення молодших школярів засобами проблемного навчання в умовах НУШ : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Л. О. Сущенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 66 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 66 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 40 джерел. Об’єктом дослідження є проблемне навчання молодших школярів в умовах НУШ. Предметом дослідження є технології розвитку логічного мислення молодших школярів засобами проблемного навчання в умовах НУШ. Мета дослідження – розробити, теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити технологію розвитку логічного мислення молодших школярів засобами проблемного навчання в умовах НУШ. У кваліфікаційній роботі з’ясовано особливості розвитку логічного мислення у дітей молодшого шкільного віку засобами проблемного навчання та обґрунтовано її зміст; розроблено технологію розвитку логічного мислення молодших школярів засобами проблемного навчання в умовах НУШ та визначено етапи її успішної реалізації; досліджено ефективність технології розвитку логічного мислення молодших школярів засобами проблемного навчання в умовах НУШ. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 66 pages of printed text. The list of references includes 40 sources. The object of the research is the problem-based learning of junior high school students in the conditions of the NUS. The subject of the study is the technology of developing logical thinking of younger schoolchildren by means of problem-based learning in the conditions of the National Academy of Sciences. The purpose of the research is to develop, theoretically substantiate and experimentally test the technology of developing logical thinking of junior high school students by means of problem-based learning in the conditions of the National Academy of Sciences. In the qualification work, the peculiarities of the development of logical thinking in children of primary school age were clarified by means of problem-based learning and its content was substantiated; the technology for the development of logical thinking of junior high school students by means of problem-based learning in the conditions of NUS was developed and the stages of its successful implementation were determined; the effectiveness of the technology for the development of logical thinking of younger schoolchildren by means of problem-based learning in the conditions of NUS was investigated. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | логічне мислення | uk |
dc.subject | молодші школярі | uk |
dc.subject | проблемне навчання | uk |
dc.subject | нова українська школа | uk |
dc.subject | logical thinking | uk |
dc.subject | young school students | uk |
dc.subject | problem learning | uk |
dc.subject | new ukrainian school | uk |
dc.title | Розвиток логічного мислення молодших школярів засобами проблемного навчання в умовах НУШ | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |