Інституційний репозитарій ЗНУ

Математична підтримка фізико-технічних гуртків у закладах позашкільної освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шалатов, Денис Сергійович
dc.date.accessioned 2022-12-20T08:10:51Z
dc.date.available 2022-12-20T08:10:51Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9078
dc.description Шалатов Д. С. Математична підтримка фізико-технічних гуртків у закладах позашкільної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 «Середня освіта (Фізика)» / наук. керівник А. М. Андрєєв. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 82 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 82 сторінках, 14 рисунках, 2 таблицях та має 77 джерел. Об’єкт дослідження – навчальний процес з фізики у фізико-технічних гуртках закладів позашкільної освіти. Предмет дослідження: методичні засади проведення навчальних занять з фізики у фізико-технічних гуртках закладів позашкільної освіти. Мета роботи: обґрунтування методичних засад математичної підтримки фізико-технічних гуртків у закладах позашкільної освіти. Методи дослідження – аналітичний, емпіричний. Наукова новизна одержаних результатів полягає в розробці методичних засад критичного аналізу наукових статей, розвитку критичного мислення гуртківців та застосування ними математичного апарату у процесі розв’язування задач на заняттях фізико-технічних гуртків закладів позашкільної освіти. Практичне значення дослідження визначається тим, що розроблені методичні засади розв’язання фізичних задач для розвитку критичного мислення із застосуванням математичного апарату і критичного аналізу наукових статей можна використовувати на заняттях фізико-технічних гуртків закладів позашкільної освіти в процесі підготовки вихованців до конкурсів та олімпіад з фізики (у тому числі і за дистанційної форми навчання). uk
dc.description.abstract EN : The object of the of study – the educational process in physics in physical and technical circles of out-of-school education institutions. Purpose: substantiation of the methodological foundations of mathematical support of physical and technical circles in out-of-school education institutions. The methods of research – analytical, empirical. The scientific novelty of the obtained results lies in the development of methodological principles for the critical analysis of scientific articles, the development of critical thinking of group members and their use of mathematical apparatus in the process of solving problems in the classes of physical and technical groups of out-of-school education institutions. The practical significance of the research is determined by the fact that the developed methodological principles of solving physical problems for the development of critical thinking with the use of mathematical apparatus and critical analysis of scientific articles can be used in the classes of physical and technical circles of out-of-school education institutions in the process of preparing students for competitions and physics olympiads (including distance education). uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject заклад позашкільної освіти uk
dc.subject критичне мислення uk
dc.subject критичний аналіз uk
dc.subject між предметні зв’язки uk
dc.subject математична підтримка uk
dc.subject фізико-технічний гурток uk
dc.subject STEM-освіта uk
dc.subject Institution of out-of-school education uk
dc.subject critical thinking uk
dc.subject critical analysis uk
dc.subject intersubject connections uk
dc.subject mathematics support uk
dc.subject physical and technical group uk
dc.subject STEM education uk
dc.title Математична підтримка фізико-технічних гуртків у закладах позашкільної освіти uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу