Інституційний репозитарій ЗНУ

Методичні особливості формування предметних компетентностей учнів на уроках фізики за умов дистанційної форми навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Романчук, Микита Романович
dc.date.accessioned 2022-12-20T08:13:13Z
dc.date.available 2022-12-20T08:13:13Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9079
dc.description Романчук М. Р. Методичні особливості формування предметних компетентностей учнів на уроках фізики за умов дистанційної форми навчання : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 «Середня освіта (Фізика)» / наук. керівник О. В. Смоляков. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 60 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 60 сторінках, 2 таблицях, має 43 джерела. Об’єктом дослідження – навчальний процес з фізики у закладах загальної середньої освіти. Мета роботи: визначення впливу педагога, який проводить дистанційні уроки з фізики на формування предметних компетентностей учнів. Методи дослідження – аналітичний, емпіричний, експериментальний. Наукова новизна одержаних результатів дослідження полягає в тому, що у роботі: вперше визначено методичні рекомендації щодо формування предметних компетентностей учнів на уроках фізики за умов дистанційної форми навчання; уточнено зміст базового поняття дослідження: «предметна компетентність учнів з фізики»; подальшого розвитку та урізноманітнення набули зміст, форми і методи формування предметних компетентностей учнів основної школи. Практичне значення полягає у розробці та впровадженні методичних рекомендацій, які дозволять проводити уроки дистанційні уроки фізики таким чином, щоб як найповніше формувати предметні компетентності учнів. uk
dc.description.abstract EN : The object of the research is the educational process in physics in institutions of general secondary education. The purpose of the work: to determine the influence of a teacher who conducts remote physics lessons on the formation of students' subject competencies. Research methods are analytical, empirical, experimental. The scientific novelty of the obtained research results is that in the work: for the first time, methodical recommendations on the formation of subject competencies of students in physics lessons under the conditions of distance education were determined; the content of the basic research concept: "subject competence of students in physics" has been clarified; the content, forms and methods of forming the subject competences of primary school students have acquired further development and diversification. The practical significance lies in the development and implementation of methodological recommendations that will allow remote physics lessons to be conducted in such a way as to form the subject competencies of students as fully as possible. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject предметні компетентності uk
dc.subject дистанційна форма навчання uk
dc.subject компетентності учнів uk
dc.subject уроки фізики uk
dc.subject subject uk
dc.subject competences uk
dc.subject distance education uk
dc.subject student competences uk
dc.subject physics lessons uk
dc.title Методичні особливості формування предметних компетентностей учнів на уроках фізики за умов дистанційної форми навчання uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу