UA : Метою нашого дослідження стало обґрунтування основних підходів до розробки стратегій розвитку транспортних систем в Україні та світі. Встановлено, що більшість сучасних
підходів до розробки стратегій вирішують практично однакову основну задачу – виявляють ключові
проблеми-фактори, що впливають на розвиток підприємства і шукають резерви їх більш ефективного
використання. Проведений аналіз Національної транспортної стратегії виявив ряд проблемних питань.
По-перше, вона не в повній мірі узгоджена з документами стратегічного характеру, прийнятими раніше. По-друге, як і в попередніх стратегіях всі пріоритетні цілі та завдання прописуються на кінцевий
довгостроковий горизонт – 2030 рік. Зустрічаються і суперечливі положення по тексту документа. Також значна кількість положень Національної стратегії носить декларативний, а іноді й теоретичний
характер.
RU : Целью нашего исследования стало обоснование основных подходов к разработке стратегий развития транспортных систем в Украине и мире. Установлено, что большинство
современных подходов к разработке стратегий решают практически одинаковую основную задачу –
выявляют ключевые проблемы-факторы, влияющие на развитие предприятия и ищут резервы их более
эффективного использования. Проведенный анализ Национальной транспортной стратегии выявил ряд
проблемных вопросов. Во-первых, она не в полной мере согласована с документами стратегического характера, принятыми ранее. Во-вторых, как и в предыдущих стратегиях, все приоритетные цели
и задачи прописываются на конечный долгосрочный горизонт – 2030. Встречаются и противоречивые
положения по тексту документа. Также значительное количество положений Национальной стратегии
носит декларативный, а иногда и теоретический характер.
EN : The purpose of our study was to substantiate the main approaches
to the development of transport systems development strategies in Ukraine and in the world. It is established
that most modern approaches to the development of strategies solve almost the same main task – identify key
problems-factors that affect the development of the enterprise and seek the resources for their more effective
use. The analysis of the National Transport Strategy has revealed a number of problematic issues. Firstly, it is
not fully consistent with strategic documents adopted earlier. Secondly, as in previous strategies, all priority
goals and objectives are set for the final long-term horizon – 2030. There are conflicting provisions in the text
of the document. Also, a large number of provisions of the National Strategy bear the declarative, and sometimes
theoretical, character.