Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лущай, Тетяна Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2022-12-21T07:37:47Z | |
dc.date.available | 2022-12-21T07:37:47Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9216 | |
dc.description | Лущай Т. С. Організація науково-дослідної діяльності учнів за дистанційної форми навчання фізики : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 «Середня освіта (Фізика)» / наук. керівник А. М. Андрєєв. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 61 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 61 сторінці друкованого тексту, містить 15 рисунків, 2 таблиці та має 32 джерела. Об’єкт дослідження – навчальний процес з фізики у закладах загальної середньої освіти. Мета роботи: створення методичних засад організації науково-дослідної діяльностіу чнів за дистанційної форми навчання. Методи дослідження – аналітичний, емпіричний, експериментальний. Наукова новизна одержаних результатів полягає в розробленні методичних засад організації науково-дослідної діяльності учнів з фізики в умовах дистанційної форми навчання. Практичне значення дослідження визначається тим, що розроблені методичні засади організації науково-дослідної діяльності учнів можна використовувати в освітньому процесі з фізики під час організації науково дослідної діяльності (зокрема, за дистанційної форми навчання). | uk |
dc.description.abstract | EN : The object of the research is the educational process in physics in institutions of general secondary education. The purpose of the work: creation of methodical principles for the organization of scientific and research activities in distance education. Research methods are analytical, empirical, experimental. The scientific novelty of the obtained results lies in the development of methodological principles for the organization of scientific research activities of students in physics in the conditions of distance education. The practical significance of the study is determined by the fact that the developed methodological principles for the organization of students' scientific research activities can be used in the educational process in physics during the organization of scientific research activities (in particular, in the form of distance education). | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | дистанційна форма навчання | uk |
dc.subject | науково-дослідна діяльність | uk |
dc.subject | проєктна діяльність | uk |
dc.subject | інформаційні технології | uk |
dc.subject | навчальний процес з фізики | uk |
dc.subject | distance form of learning | uk |
dc.subject | scientific research activity | uk |
dc.subject | project activity | uk |
dc.subject | information technology | uk |
dc.subject | educational process in physics | uk |
dc.title | Організація науково-дослідної діяльності учнів за дистанційної форми навчання фізики | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |