Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ган, Ярославна Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2022-12-21T07:43:03Z | |
dc.date.available | 2022-12-21T07:43:03Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9217 | |
dc.description | Ган Я. С. Методичні особливості організації самоосвітньої діяльності старшокласників під час вивчення фізики : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 «Середня освіта (Фізика)» / наук. керівник А. М. Андрєєв. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 42 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 42 сторінках, 13 рисунках, 2 таблицях та має 41 джерело. Об’єкт дослідження: навчальний процес з фізики у закладах загальної середньої освіти. Предмет дослідження: методичні підходи щодо організації самоосвітньої діяльності учнів з фізики. Мета роботи: обґрунтування та експериментальна перевірка методичних підходів організації самоосвітньої діяльності під час вивчення фізики у старшій школі. Методи дослідження – теоретичний, емпіричний, статистичний. Наукова новизна одержаних результатів полягає у створенні методичних підходів організації самоосвітньої діяльності учнів у процесі навчання фізики, що передбачає використання в освітньому процесі допоміжних пам’яток, як коригуючого інструмента для самостійного засвоєння матеріалу та самоперевірки. Практичне значення одержаних результатів полягає у тому, що вчителі фізики можуть використовувати у практичній діяльності методичні підходи організації самоосвітньої діяльності учнів. | uk |
dc.description.abstract | EN : The subject of the study: methodical approaches to the organization of self-educational activities of students in physics. The purpose of the work: substantiation and experimental verification of methodical approaches to the organization of self-educational activities during the study of physics in high school. Research methods are theoretical, empirical, statistical. The scientific novelty of the obtained results lies in the creation of methodical approaches to the organization of self-educational activities of students in the process of learning physics, which involves the use of auxiliary monuments in the educational process as a corrective tool for independent learning of the material and self-checking. The practical significance of the obtained results lies in the fact that physics teachers can use methodical approaches for organizing students' self-educational activities in practical activities. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | дистанційне навчання | uk |
dc.subject | самоосвітня навчальна діяльність | uk |
dc.subject | професійна компетентність | uk |
dc.subject | освітній процес з фізики | uk |
dc.subject | методи та засоби навчання | uk |
dc.subject | distance education | uk |
dc.subject | self-education educational activities | uk |
dc.subject | professional competence | uk |
dc.subject | educational process in physics | uk |
dc.subject | teaching methods and tools | uk |
dc.title | Методичні особливості організації самоосвітньої діяльності старшокласників під час вивчення фізики | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |