Інституційний репозитарій ЗНУ

Методичні особливості організації самоосвітньої діяльності старшокласників під час вивчення фізики

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ган, Ярославна Сергіївна
dc.date.accessioned 2022-12-21T07:43:03Z
dc.date.available 2022-12-21T07:43:03Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9217
dc.description Ган Я. С. Методичні особливості організації самоосвітньої діяльності старшокласників під час вивчення фізики : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 «Середня освіта (Фізика)» / наук. керівник А. М. Андрєєв. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 42 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 42 сторінках, 13 рисунках, 2 таблицях та має 41 джерело. Об’єкт дослідження: навчальний процес з фізики у закладах загальної середньої освіти. Предмет дослідження: методичні підходи щодо організації самоосвітньої діяльності учнів з фізики. Мета роботи: обґрунтування та експериментальна перевірка методичних підходів організації самоосвітньої діяльності під час вивчення фізики у старшій школі. Методи дослідження – теоретичний, емпіричний, статистичний. Наукова новизна одержаних результатів полягає у створенні методичних підходів організації самоосвітньої діяльності учнів у процесі навчання фізики, що передбачає використання в освітньому процесі допоміжних пам’яток, як коригуючого інструмента для самостійного засвоєння матеріалу та самоперевірки. Практичне значення одержаних результатів полягає у тому, що вчителі фізики можуть використовувати у практичній діяльності методичні підходи організації самоосвітньої діяльності учнів. uk
dc.description.abstract EN : The subject of the study: methodical approaches to the organization of self-educational activities of students in physics. The purpose of the work: substantiation and experimental verification of methodical approaches to the organization of self-educational activities during the study of physics in high school. Research methods are theoretical, empirical, statistical. The scientific novelty of the obtained results lies in the creation of methodical approaches to the organization of self-educational activities of students in the process of learning physics, which involves the use of auxiliary monuments in the educational process as a corrective tool for independent learning of the material and self-checking. The practical significance of the obtained results lies in the fact that physics teachers can use methodical approaches for organizing students' self-educational activities in practical activities. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject дистанційне навчання uk
dc.subject самоосвітня навчальна діяльність uk
dc.subject професійна компетентність uk
dc.subject освітній процес з фізики uk
dc.subject методи та засоби навчання uk
dc.subject distance education uk
dc.subject self-education educational activities uk
dc.subject professional competence uk
dc.subject educational process in physics uk
dc.subject teaching methods and tools uk
dc.title Методичні особливості організації самоосвітньої діяльності старшокласників під час вивчення фізики uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу